Kodel dujos saudo ?

Kodel dujos saudo ?

Gal kas gali praktiska patarima duoti?Nezinau nuo ko pradeti,saudo mano masiniukas ant duju,bet saudo tik tada kai pilnai ikaista varyklis,ir kaip saus tai maza nepasirodys Baisu Ant benzo tvarkingai vaziuoja,viskas kaip turi buti.Gal kas gali ka pasiulyti? Auto BMW 525 89 metai.

oro per daug gauna

Gal mišinys per liesas?Pas dujininką buvai?Ką sakė?

liesas misinys? auksta itampa (laidai, zvakes…)?

Pirmiausiai laidus,zvakes,ir siaip elektra pertikrinti reikia. Ten ir bus manau problema.

bezdėt mažiau reikia.

del lieso misinio tai net nesaudytu o gestu

Varyk pas dujininkus kad sureguliuotu misini. be to jie tau pasakys kas yra blogai ir del ko saudo. Tik nepatariu naudutis garaziuku paslaugomis.

Nuo perlieso saudo dar ir kaip

dazniausia beda,: auksta itampa, daugiau ligu ner jei is duju ieskot, taij tik tada kai liesas misinys, bet ir tai jei laidai sveiki nesaudys pradek nuo aukstos itampos

Gali būti dėl dar vieno dalyko… Pas tave neveikia viena žvakė, arba veikia su pertūkiais, todėl dujos nesudega ir patenka į įkaitintą išmetimo kolektoriu, ten savaime užsiliepsnoja, degimas vyksta ir atsidarant įsiurbimo vožtuvui, todėl ugnis patenka ir į įsiurbimo kolektorių, nuo kurios užsidega mišinys esantys įsiurbimo kolektoriuje. Taigi: žvakė gali neveikti, nes pati ji yra xyova, nes aykštos įtampos laidas pramuštas, paskirstymo dangtelyje kontaktai nudročinti, bėgunoko kontaktas suėstas, dangtelio angliukas nuzulintas…

Nepagalvojot kad įsiurbimo vožtuvai kiauri gali būt? Gal reikia pritrinti…

gali but ir p[er purkstukus ora traukia gali but ir zarna kiaura daug kas gali but, bet is praktikos pastebiu kad dazniausiaij su auksta itampa prastaij buna, nes niekas beveijk lietuvoj nekeicia anei laidu, anei zvakiu, kaip kad daro uzsieny, kode kai pareijna olandiskos irangos, nesu da mates kad butu koks apsauginis, nes te niekas nesuka sau galvu del saudymu, priziuri visi masinas cia seip pastebejimas Labas

Pirmos ir antros kartos dujų įrangos “Achilo kulnu” buvo laikomi neprognozuojami “šūviai” įsiurbimo kolektoriuje. Didžiausi tokio reiškinio kaltininkai yra trys: liesas mišinys, netvarkinga automobilio elektros sistema ar pradegęs kokio nors cilindro vožtuvas. Jei visos trys priežastys pasireiškia kartu, “šūvis” įsiurbimo kolektoriuje garantuotas. Patyrę dujų įrangos meistrai primygtinai rekomenduoja, įvykus kad ir labai nežymiam sprogimui įsiurbimo kolektoriuje, kreiptis į dujų įrangos montavimo įmonę dėl variklio elektrinės dalies diagnostikos. Taip kalba specai.

Xamlo rase: Gali būti dėl dar vieno dalyko… Pas tave neveikia viena žvakė, arba veikia su pertūkiais, todėl dujos nesudega ir patenka į įkaitintą išmetimo kolektoriu, ten savaime užsiliepsnoja, degimas vyksta ir atsidarant įsiurbimo vožtuvui, todėl ugnis patenka ir į įsiurbimo kolektorių, nuo kurios užsidega mišinys esantys įsiurbimo kolektoriuje. Taigi: žvakė gali neveikti, nes pati ji yra xyova, nes aykštos įtampos laidas pramuštas, paskirstymo dangtelyje kontaktai nudročinti, bėgunoko kontaktas suėstas, dangtelio angliukas nuzulintas… Pataikei kaip pirstu i aki Baisu Vakar vaziuojant namo nupirkau naujas zvakes,pakeiciau,siandien masina kaip nauja Šypsenabent jau pravaziavau apie 70km nei kart nesove,gali ir zvakes kaltos buvo.Nors senas zvakes kai issukau tai nustebau,atrode jos kaip tik menesi naudotos,maz brokuotos kokios Nekaltas