klausimux
saltas motoras - trauka viskas ok, nuo 2k rpm lipdo kaip turi buti. susiles motoras - trauka ne ok, uzpucia tik nuo kartais 2,5rpm, kartais nuo 3rpm, zodziu visiskai uzlagina, o nuo 2k rpm toks jausmas kad be turbos. Cia po tu visu bajeriu praputime ir perputimu turbai amen? ar turbos geometrijos valyma daryti? beje turba nelabai graziai svilpauja, bet gal taip turi buti…
grįžtam prie to pačio, mažu reikia čiaupą prisukti ir grąžinti į defaultą?
nereik
a tai dar vargsti su tuo seatu?
su kuria auto jis nevargo?
^
turba jau reikejo ziuret kai ic ispute
gal tu daugiau nepirk tu 2.0tdi
ai beje vel dyzelistu dziaugsmai
šiaip jo, tokios panašios temos vis labiau masina grįžti prie benzino
o kiek kainuoja is esp parsivaryt masinike? speju nepigiai.
nu krva nei vieno normalaus atsakymo tik pavydo scenos davai kas nors i tema
pavydo scenos
pradek nuo turbos vakumo
normalus atsakymas. vaziuoji pas normalu motorosita… daro diangnostika, o ne kompo pajungima ir klaidu nuskaityma ir pasako ka ir kaip reik daryt
elektrinis turbos valdymas,kaip tik praeita savaitgali draugas pasakojo,kuris turbinas tvarko,kad labai dazna beda,o ant saltos masinos nesimato.
dyzelistu dziaugsmai
bet aisku, kai dizelis 500k vaziaves, tai uz tai ir dziaugsmai
o siaip - su benzais visa laika vazinejau, tai kazkaip pxnx - telapus ir kalades keiti ir tiek ziniu
vakuumas manau Kai turėjau FR’ą, nulis problemų su varikliu, nors ir čipanūtas.Iki šiol draugas naudoja, tiek variklis, tiek turba, sankaba laiko be problemų. Tik kad prie 35kKm ridos vairo kolonėlė surūdijo
startline ne toks ir village