klausimux


klausimux

saltas motoras - trauka viskas ok, nuo 2k rpm lipdo kaip turi buti. susiles motoras - trauka ne ok, uzpucia tik nuo kartais 2,5rpm, kartais nuo 3rpm, zodziu visiskai uzlagina, o nuo 2k rpm toks jausmas kad be turbos. Cia po tu visu bajeriu praputime ir perputimu Cha chaturbai amen? ar turbos geometrijos valyma daryti? beje turba nelabai graziai svilpauja, bet gal taip turi buti… Šypsena

grįžtam prie to pačio, mažu reikia čiaupą prisukti ir grąžinti į defaultą? Cha cha

nereik Ne Cha cha

a tai dar vargsti su tuo seatu? Cha cha

su kuria auto jis nevargo? Cha cha

^ Juokiasi Gerai

turba jau reikejo ziuret kai ic ispute Cha cha

gal tu daugiau nepirk tu 2.0tdi Cha cha

ai beje vel dyzelistu dziaugsmai Apkabinimas

šiaip jo, tokios panašios temos vis labiau masina grįžti prie benzino Šypsena

o kiek kainuoja is esp parsivaryt masinike? speju nepigiai.

nu krva nei vieno normalaus atsakymo tik pavydo scenos Juokiasi davai kas nors i tema

pavydo scenos Taip Juokiasi

pradek nuo turbos vakumo Mirkt

normalus atsakymas. vaziuoji pas normalu motorosita… daro diangnostika, o ne kompo pajungima ir klaidu nuskaityma ir pasako ka ir kaip reik daryt Mirkt

elektrinis turbos valdymas,kaip tik praeita savaitgali draugas pasakojo,kuris turbinas tvarko,kad labai dazna beda,o ant saltos masinos nesimato.

Juokiasidyzelistu dziaugsmai Juokiasibet aisku, kai dizelis 500k vaziaves, tai uz tai ir dziaugsmai Cha chao siaip - su benzais visa laika vazinejau, tai kazkaip pxnx - telapus ir kalades keiti ir tiek ziniu Ufff

vakuumas manau Šypsena Kai turėjau FR’ą, nulis problemų su varikliu, nors ir čipanūtas.Iki šiol draugas naudoja, tiek variklis, tiek turba, sankaba laiko be problemų. Tik kad prie 35kKm ridos vairo kolonėlė surūdijo Cha cha

startline ne toks ir village Drovus