Klausimukas del VTEC arba Dar vienas iskilo klausimas
Tai va iskilo man toks klausimas Honda turi VTEC, Toyota VVT-i, Bmw atodo Valvetronic kas dar nezinau.Tai kiek zinau yra vienas ir tas pats - kintamu duju faziu reguliavimas ar kazkas panasaus.Prie tam tikru apsuku tepalas pastumia veleneli ir jis ilgiau atidarytus voztuvus palieka.Tai va man ir iskilo klausimas kaip tas tepalas kokiu budu stumdo tuos velenelius ir kur juos sumia i apacia ar isona.Tai gal kas paaiskins?
Somebody atsakyk labai jau norisi suzinoti.
gal tu geriau nesuk sau galvos
siaip tai cia zmones renakasi tam kad psauktu galva… ech atsakyciau jei zinociau… maciau isardyta vtec’a vaziavau bet papaskoti nemoku
Shiaip visos tos sitemos kurias tu ishvardinai yra tik panashios, tacew ne identishkos. Jos gan taip pat nemazai skiriasi. Vien jau Honda vtec technologija taiko daugelyje motoru, kuriu savybes laaabai skirtingos.
Pvz yra Dohc vtec, Sohc vtec, i-vtec, vtec-e ir daugew vien jau Honos variantu. Tingiu visus aishkinti, gerew paleisk google ir susirask moxlinius tu variantu paaishkinimus, nes cia visu tiksliai ishaishkinti reiktu daug laiko.
Ponial. tavi domina konstrukcija.Tik nžn ar mokėsiu suprantamai parašyti.Šiek tiek žinau Honda VTECo sandarą.Kiekvienas vožtuvas turi 2 kėliklius,kurių kiekvienas turi savo kumštelį ant skirstymo velenėlio,jų kampai skirtingi.Normaliai dirbant,vienas kumštelis ir kėliklis makaluojasi tuščiai,nes "nepataiko" į vožtuvą,yra šalia pirmojo,kuris visą laiką dirba.Kai kompas įjungia VTECą,acidaro vožtuvas kuris paduoda tepalą į mažiukus hidrocilindriukus,kurie tuos abu kėliklius sujungia į vieną,nuo ko pasikeičia vožtuvų acidarymo kampai.
Valvetronic tai visiskai ne tas pats kaip VTEC ar VVT-i.
ten esme sudaro tai, kad variklyje nera droselio sklendes, o kuro misinio kiekis reguliuojamas voztuvu atidarymo laikais. Jei gerai atsimenu-taip.
BTW, BMW 760Li variklis, nors ir valvetronikas, rezervine droselio sklende turi - del viso pikto…
"Na zametku" pas BMW tai vasinasi Double VANOS, dar porshai turi… plempa kaip gi jin ten vadinas… na neesme. Vistiek principo paaiskiunt negaleciau, Bent jau pasak vieno britu zurnalisto (tiff needel) tai Porsho "v-tecas" turi reguliojama eiga o hondos kaip jungiklis(on/off).
Siaip ta dalyka gamino Alfa Romeo, Fiat, Nissan, BMW, Toyota, Honda, Ferrari (apie Porsce’us nezinau)
O del to kad "vtec" tai on/off o ant porscho turi reguliuojama eiga, tai motorai i-VTEC turi ta pacia reguliuojama eiga, ir gali keistis iki 50 kartu per sekunde.
O siaip tai ten yra elektromagnetinis voztuvas pas VTEC’a
Dekui atsakiusiems tai reiks pasiskaitinet labai jau idomu.
Tai va paskaitinejau apie VTEC ir iskilo dar vienas kalusimas.Kiek supratau DOHC ir DOHC VTEC varikliai yra visiskai skirtingi ju blokai netokie pat, o vat 1,5 SOHC ir 1,5 SOHC VTEC naudoja ta pati kiek supratau D15B bloka.Taigi pas mane yra D15B7 ar butu imanoma uzdeti galva nuo SOCH VTEC variklio?