Klausimas?
Ryt vaziuoju apziureti astra 2001 2.0 dti 74kw. Gal yra kokiu kabliuku i ka reiktu atkreipti demesi apziurinejant?
o toki automobili perkant dar kazkas ziurima?
kur Qrmis?
paziurek, kad ratai suktusi visi, ir durys darinetusi, bei bagaznYkas. Daugiau kasiaku jokiu kaip ir nera ten ir negali buti
kazkiek ziurima aisku…siaip ka ten ziuret…uzsikurk salta,paziurek ar chekai nesidegioja,nedumija,turba nesnargliuota ir viskas
palauk kol iki darbinės užkais. ar neužges ar dar kokių bėdų nėra. šiaip viskas sutvarkoma, galima net netikrint. nusiperki ir susiremontuoji jei ką
EGR, vakumas, ir siurblys daugiau nera kam gesti, dar katerio vairiklis greitai pagalves suryja
paziurek koks vairo stiprintuvas, kartais buna elektrinis ir problematiskas, brangiai srote kainuoja
kad ir ges, kainos juokingos
siaip uzskaitau astra,viskas ant tiek su norfos sandelio prieskoniu pagamintas viskas,vaziuoja irgi ziguliskai,bet viskas labai tvirtai ir be kaprizu
Nunu, 2.0 74kW
Kura srebs kaip 2.5 tds
Geriau ziuret su 1.7 varykliu
Sitos masinos problemos: Abs davikliai priekiniuose guoliuose(nerodo greicio arba dega abs klaida, keiciasi tik su guoliu), kuro siurblyus(remontas 350-500), egr(dega chekas), nukrenta sklende ir net uzsilus pucia salta ora, kulysa megsta issimalt. Siaip detales nera brangios, bet realiai ■■■■■■, jeigu keisi is sroto tai tie egr beveik visi vienodi ir visi uzluzta, su guoliais tas pats Del egr as asmeniskai visa kolektoriu ir egr issiploviau, tai pusmeti vazinejau normaliai, dbr vel karta per pora sav ismeta klaida ir dingsta trauka, bet tuoj pats dingsta ta beda
P.S. Blgietis primine, vairo kolonele is stiprintuvas kartais megsta pjaut gryba. uzkurus masina pabandyk staighiau suktelt, jeigu nespeja sudirbt, jau pradzia grybo pjovimo
P.S.S Jeigu 2.0 60kw arba 74kw nevaikiojant o vaziuojant ramiai, pakankamai taupi, banginiu sportininku stiliumi taip, ryja nemazai
kaip taisykle 1500-2000e pirkejai labiausiai reiklus buna, viska ziurineja, rakineja, priekaistus kiekvienam ibrezimui ant kebulo beria
1,7 nuo 2000 ganvo isuzu, iki 2000 tai senasis opel ir gerulis
p.s. 00m. galiu 1.7 (55kw)pigiai parduot, is vokietijos, ispildymas neblogas
Guestas> Zinai kad kalbi? Ar siaip protingu pasirodyt nori? 1,7 dti, isuzu, ridapalei puse limono, jokiubedu.Kame problemos?
Uztat tas 1.7 dti kiek trasoj sanaudos? 4.1?
vudi, turejau 1,7 su isuzu, tai kas ziurinejo visi ta teige, kad gavno po 2000m ir baides tos astros, o siaip px man, is astru tai 2Dt 60kw man patinka ten isvis akmens amzius ps. isuzu tai isuzu, kai man vienodai kiek ta masina judes, bet isuzu man asocijuojais kaip ganvo
guestas —> vieni nori opelinio 1.7, kiti isuzinio 1.7. Patvarumas abieju vienodas, skirtumas tas, kad isuzinis naujesnis, turi geresne trauka, bet sunkiau remontuojamas, oplelinis - nulis traukos, bet paprastas kaip 5kapeikos. Ekonomija, patikimumas vienas prie vieno