klausimas
kaip sitos mazdos? 1.8 benzas, mechanas?
vietoje saab
vazinejau truputi su 1,8 bendzinas mechanika…konkreciai sirgo nevalingitu …
ne vietoje saab, o kolega uz 2k lt 98m. gavo pasiulyma, tik kad kebuliniu reikia
trulikas tik geriau 2.0
1.8
geriau dvilitris,1.8 silpnokas,o sanaudos panasios
kaip sanaudos situ? isvis vertas demesio variantas? pas bociu dyzelis ir deze pabiro, tai ar cia ju liga ar cia bocius vaziuot nemoka?
apart rudziu ir barskanciu plastmasiu viskas liga - galiniai suportai. dyzelio reiktu vengt, nieko gero.
liurbių mašina
pas Bočių tepalas dėžėje baigėsi
plia perkat uz 2klt ir dar kazka klausinejat…arba bus lavonas,arba ne,bet greiciausiai 1variantas
uz 2000 litu tiktu ir 1,8
liurbiu masinos tik sviesios spalvos buna
doktorai, pazystamas jam ten siulo, is kazkur atsivare, tai klausia ar verta imt ir kisti litus, kebuliniai px, pasidarytu. esme pats variklis, pakaba ir deze. kad nebutu paskui vargo su ligom
nu tai bliac paemei per ziema pamalei nieko nedares kebului,jei niekas neislindo,tada remontuoji pavasari kebulinius,jei uzlinko atidavei i srota. cia loterija
viskas ten ok su ta auto, pas draugą 1.8 benzas, tai jokių ligų
kaip ir daugumoj japaskiu bedos su galiniais suportais. ot siauraakiai…
puzras puvekinis sits yra, o kur “kebuliniu reikia” tai gal cia ta kur autogide gulejo su perpistom dureliu stiklu stoikem vienoj pusej? Jei imt tai iskart ziuret kaip reikalai su kuzavu, kolega 323 nusipirko - '01 metu, o siules bagaznyke jau rudija…
Moto, sitos masinos pliusuose ir giduose nera