Klausimas tiems kurie turejo ar teko susidurti su peugot 405
Kaip su peugot 405, kaip jie laiko, puva kiek, varikliai ar geri kaip mazdaug 1.9l kubaturos kiek kuro mazdaug ima. Ir aplamai sakykit kas ka tik zinot visus minusus ir pliusus busiu labai dekingas.
Na kaip. Kaip motorai 1,9? Galiu pasakyt - amzini. Pakaba irgi nepriekaistinga. Kebulas beveik nerudyje. Ypac geri modeliai GDI, Mi16. Aisku, Amerika neatrasta, bet kai kurios smulkmenos tikrai malonios! Kotiruojama - 7 is 12 balu!
VV
neblogas auto, tiesiog geras auto, man patinka
Gaijdys ne mashina ! shiandienos norma!
Vudis Vudpekeris:
Na kaip. Kaip motorai 1,9? Galiu pasakyt - amzini. Pakaba irgi nepriekaistinga. Kebulas beveik nerudyje. Ypac geri modeliai GDI, Mi16.
Kas del Mi16,tai nieko gero negaliu pasakyti.Kiek teko remontuoti,tai pac slyksciausias motoras…
Staska
X1/9
Kaunas
pasiziurinek http://peugeot.klubas.lt/ daugiau info surasi
shiap kiek girdejau visai neblogas aparatas tik turi savu ligu
Nepūva, jei nėra pažeidimų
Varikliai geri, dyzeliai labai geri
1.9 l kubatūros įpurškimas valgo kažkas apie 10l mieste, 7 - 8l trasoje.
Pakaba smagi, bet brangi (ypač galinė)
Pliusas - gamino prancūzai
Minusas - gamino prancūzai
Daugiau dominančios informacijos rasi http://peugeot.klubas.lt
Aš savo 405 1,9 SRi patenkintas, nors pastoviai kas nors netvarkoje
VV > Peugeot GDI variklio neturi. Turbūt turi omenyje HDI, kuris tikrai vertas dėmesio, bet į 405’us neina
Staska> Na, čia kaip pažiūrėsi. Mechanikui gal pagrindinis variklio gerumo kriterijus ir yra remonto subtilybės, bet paprastam vartotojui (pvz. man) tai yra tikrai ne pirmoje vietoje. Mi16 iki '92 metų labai smagūs varikliukai ir turi ypatingą pasisekimą transplantuoti į 205’ukus.
o kaip detaliu kainos kas dazniausiai pareina?
Pareina tai, kas pasenę ir laiku nepakeičiama bei dar yra keletas specifinių gedimų. Brangiausias - galinis tiltas (remontas gali kainuoti iki 800 Lt). Pareina ne kasmet ir jei laiku apsižiūri, tai kainuoja mažiau. Detalių kainos pusėtinos. Ne pigios, bet ir ne milijonai.
Jo - pagrindine beda - galinis tiltas. Jei tas tvarkoje (kaip mano atveju ) - viskas puse to daikto… Dalys aishq ne golfo - granata~160lt; Amortikas~180; Salenblokas - 40; Apatine variklio pagalve - 35 ir pan.
Varikliai - kaip jau mineta - neuzhmushami. ~90-95m dyzeliai - geriausi tais metais…
Nu geras. Tu arba pats laimingiausias žmogus Lietuvoje, arba tas tiltas kaip nors vielomis ir vinimis sutvirtintas
huh?
Geras
Man tėvai nieko nesakytų no big deal svarbiausia kad taip ne kasdien
idomu kiek tai dukrai metu
niu mamai tai gal nieko bet tevui tai jo
mama, būsiu vėlai ir girta už tokį raėtelį namų areštas garantuotas