Klausimas nusimanantiems VW apie Golf II 1.3 trampliorių

Klausimas nusimanantiems VW apie Golf II 1.3 trampliorių

Dažnai girdžiu, kad nuo Golf 1.3 trampliorių stato į Golf 1.8 16V. Ką jis realiai duoda? Apšvieskit truputuką.

Nezinau,bicas ieskojo 1.8 16v kaip tik tramplioriaus:kainos nerealios-naujas truputi virs 900 lituku,o seno ner kur gaut.Tai kazkaip ten meistriukas patvarke-100 litovcu atplese.Ir zvakiu laidai,bei "pypkes" nerealiai brangios.O jei i tema,tai nelabai tikiu,kad taip paprastai jis ir tinka-vistiek kazka reik perdibt.

1.3 netinka į 1.8 ir nieko ten neperdirbsi,nebent Holo daviklus sukeistum,nes jie tai tokie patys abiejuose,tačiau jungtys gali skirtis.

Jau kad netinka jis 1.8 16v tai nemalkit ****o galiu naturoj parodyti kaip jis dirba mashinoj ir normaliai veikia! Ir stovi originalioje vietoje. (Aisku reikia siek tiek rankos idet , bet tai gan paprasta)

O koki vaidmeni atlieka tai nueik i google ir daug surasi ypac sveduose darytu (turbininiu, atmosferiku) golfeliu (kitos uzdegimo charakteristikos) ko nepasakysi apie originalia jo uzdegimo sistema : norint padaryt gera pradzia galas-detonuoja, pasidarai gera gala-pradzios visai nera

Okas neranda originalaus paskirstytojo 1.8 16v tai ash turiu ir galiu perleist. Niekad negrishciau prie to "Originalo" nera ka lygint.