Klausimas diskutacijai


Klausimas diskutacijai

Kokia jūsų nuomone ? Kokiu būdu geriau keisti tepalus ? Išsiurbiant per “ščiupo” anga ar išpilant per apačia ? Vieni keičia tik taip antri tik anaip. Kada mažiau seno tepalo lieka variklyje ? ar čia tiesiog turi įranga trauki per viršų, neturi irangos- keli ir išpili per apačią ?

zmones sneka, kad siurbent lieka ant karterio dugno siuksliu. bet as tuo netikiu, nakum tada filtras aliejaus…

Mano nuomone ValioGeriausiai rankiniu budu TaipIspilant per apacia GeraiKas kaip moka tas taip soka LinksmybėsMažiau lieka tada kai ispili tepala, iranga cia netinka (sakiau juk kad rankiniu budu reik) Piktasnereik irangos, keli ant malku ir ispili blt ta tepala Piktas Piktas

tik per apacia. Kas per isradimas per virsu traukt tepala? Tas pats kas kelnes apsivilkt per galva Šypsena

Mixed - as ir taip manau, kad viskas lieka filtre. Kitom auto net nera isleidimo varzto apacioj MirktHaris - tau turbut ir kompresorius isradimas, padangas rankine poma puti Cha cha

pirma karta girdziu, kad traukia per matuokle.

na kad per virsu (ščiupa) yra paprasciau svariau, maziau varžteliu sukiojimu ir visokiu apsaugu nuemimu tai taip…bet man toks variantas kažkoks chalturinis atrodo Nekaltas

Drauge- pats maciau kaip taip keite, tai uzklausiau kaip pradejo girti toki varianta… tai sakau pas ekspertus pasiteirausiu… p.s. kad is filtro korpuso, nuo V6 galvu nusiurbia likuti kas neisteka tai Gerai, bet kad visa tepala…

o jei filtras kurnors is apacios stovi… vistiek reik pakelti masina ir nujamti apsauga… nebent nekeisti filtro Cha cha Šypsena

Suomi jei sakei, kad klausi pas ekspertus tai kodėl pas mus klausi?

tai cia mes egzpertai Juokiasi

Karoli - tai ir sakau kad pas ekspertus pasiteirausiu Cha cha autobangoje ne tik diagnozuos bet ir suremontuos Gerai Cha cha

Woris → o kas yra kompresorius? as ratus tik su dviratine pompa puciu ŠypsenaO apskritai kalbant, kaip imanoma per virsu issiurbti visa bruda, kuris karterio zemiausioje vietoje susikaupes…

yra karterio varztai imagnetinti… kad rinktu bruda

dalyviai cia dazniausiai ne masinu gedimus diagnozuoja o klausianciuju protine negalia.

o is kur karteryje brudas, kai yra tepalo filtras, kuris “truputi” tankesnis, nei emiklio groteles??

Sutaupai ant išleidimo probkės sandarinimo žiedo, jeigu aplamai yra įpratimas tokį keisti, o jeigu teplaas geras ir keičiamas reguliariai, variklis tvarkingas, nelabai yra kaip tiems brudams atsirasti.

o kaip suzino kad istrauke visa tepala? neteko girdet kad gamykliskai tai butu numatyta. tokiu atveju nedarytu karterio varzto. o jei minusa vardina kad lieka brudas karterio dugne, tai kaip gi mieli ekspertai su slangute ta bruda nuo karterio dugno nusiurbsite per matuokles skyle? nauji automobilai jau be matuokliu kai kurie eina. o varztas vis dar yra…

o jus per mikroskopa matet ta tepala? tirinejot? butent kad susidaro nuo metalo dilimo mikrodaleles, kurios ir nuseda apacioje. Nebutinai jos yra matomos. Arba geriausiu atveju jas pritraukia magnetas esantis ant isleidimo kamscio, bet cia ir ne visose auto tas yra.