klausimas apie 1.4


klausimas apie 1.4

sveiki dalyviai Šypsena seniai jau bebuvau uzsukes, ka galit papasakot apie vw 1.4 bendzinini varikli kokios kuro sanaudos kaip patvarumas jo dezes greiciu kad silpnos zinau

turejau polo su 1.4 1996 metu normalus variklis yra normali deze tepalus keiti ir vaziuoji per metus prasukau 37k km sanaudos mieste 8 uz miesto 6 7 vaziuojam 90 arba 100km greiciu.

kalba eina apie 1.4 MPi

tai, kad tas 1,4 mpi ir mk3 golfuos ejo Gerai

Kazkada tevas turejo skoda fabia darbine su 1.4mpi masina tvarkyta skoda atstovybei bet tikrai nesaugota buvo tai apie 120tkm pradejo barsket grandine daugiau su varikliu netureta bedu

Superi, grandine ne amzina, ypac mazalitrazkese,kur kudesne nei ant dviracio buna. Dirzas geriau. Nes keist pigiau, ir siaip visiem jau norma keisti dirzus.

2g4d zibi klausimais Gerai

kosmo - tai as ir nesakau kad gerai ta grandine. tik sakau fakta apie sita varikli. o keitimas lyg 1200lt skodoi kainavo Kvankt?

Pasidomek kas kiek km rekomenduojama keist. Gal jau laikas buvo.

a man tai giliai. Buvo masina valdiska sugedo nuvarei sutvarke.

Mažalitražkėj grandinė + įtempėjas + 2 žvaigždės (sohc jeigu). Vandens pompos keist nebūtina, nes ją diržiukas turėtų sukti. Tai jei dalys 600 Lt (tikrai nemanau, kad daugiau) + darbas 150 - 200 Lt. Sumoj 800 Lt. Diržo istorija diržas + pompa + įtempėjas bent 400 Lt, keitimas 100, 150 Lt. Grandinę pakeisi vieną kart per 120k km, o diržą 2 kart. Tai kur tas diržo pigumas ekspertai ? Cha cha

darbas grandine keiciant 150-200 Cha cha Cha cha Cha cha kur cia taip?

nelygink V8 savo varianto Šypsena Sohc !! Vienas paskirstymo velenas, kas ten gali kainuot ? Nereik gi sustatyt su specialiu fiksatorium dviejų velenėlių.

bl matau susipazines su technika esi normaliai Cha cha dirza keiciant velenu fiksuot nereik? fiksavimo irankis tau gal vienkartinis, kad fiksavima taip akcentuoji? Cha cha issiardzius, kad pasiekt grandine, tarpiniu jokiu keist nereik?

Kai vienas paskirstymo velenėlis, ką ir kur fiksuosi? Noriu sužinot, papasakok Cha cha Yra juk žymos ant škyvų ir bloko, autodata atsiversk. Kai paskirstymo velenėliai 2, be abejo be fiksatoriaus vargas. Renault CLIO keičiant diržą kai kuriems varikliams reik variklio pagalvę atsukt ir pakelt variklį. Dar kartą klausimas kur pigumas mažalitražkei diržą vs grandinę keičiant? Šneki apie mažalitražkes, remiesi BMW Gerai

tai servisai fiksatoriu neuzsipirke, del to uz varga reik moket? Cha cha zvaigzdes kainuoja. darbo daugiau. papildomai tarpiniu reik pirkt. ir dangtelis, dengiantis grandine, buna normaliai prisriubuotas, o ne dvejais varztais laikosi, nes ten kur grandine, susidaro slegis ir jis turi laikytis.

FIAT Panda 2006 1.3D 705 Lt intercars komplektas dalių (žvaigždės, įtempėjas, grandinė, tarpinė). Panda 1.1 benzinas 350 Lt diržas, įtempėjas, vandens pompa Labas Diržas kas 60k km, grandinės termino nėra. Bet vėl pradėsi į lankas apie fiksatorius ir darbų kainą, ane ? Cha cha

kas sugalvojo ta 60 k km intervala? kaip kad i padangas 2.2 slegis, taip ir dirzas kas 60?

Kvailys Fiatas sugalvojo Cha cha Tu tai aišku iš akies keistum ane ? Cha cha