Kl del zvaklaidziu pajungimo sekos
Kokia seka zvaklaidziai jungiami prie zvakiu? Ant paskirstymo dangtelio yra cilindru numeriai surasyti, taciau nuo kurios puses juos skaiciuoti?Ar nuo variklio dirzelio puses, ar nuo paskirstymo dangtelio?Ar yra skirtumas jei sias puses sumaisai?
Mano variklis Volvo 480,1.7i, variklis stovi skersai, paskirstymo dangtelis priesingoj dirzeliui pusej.
Dekui uz info, ephkis
Kiek prisimenu, pirma zvake skaiciuojasi nuo dirzelio puses! Bet nesu uztikrintas!
jei nezinai, tai nekisk nagu, o pries nuimdamas galejai pasiziuret kaip pajungti buvo, ir nereiks temu uzvedinet
tai net nezinai, kuris pirmas cilindras , o kisi nagus
na cpecialiai nesakysiu
Lengviausia patart- nezinai nelyskBet dabar neprasau tokio patarimo, klausimas labai konkretus jei ka
saqkykim pirmas nuo dirzelio puses! ,nuo skirstymo dirzo, nu krc kitoj pusej negu pavaru deze, aisq?
Visam pasaulyje skaičiuoja nuo diržęlio pusėsVisam…išskyrus Prancūziją…
( Volve variklis prancūziškas
)
p.s jeigu nesives-skaičiuok nuo vidurio
nuo dirzelio skaiciuok ir pagal laikrodzio rodykle 1 4 3 2 tokia seka eina cilindru darbo twarka jei ne tai pries laikrodzio rodykle gali buti laidai bet cilindru twarka nesikeicia.
Pirmiausia tai tokios darbo tvarkos 1-4-3-2 ,eiliškame variklyje nėra iš viso.Tai "boxer"tipo variklio darbo tvarkaAntra pas prancūziškus variklius pirmas cilindras-gr.dėžės pusėje.
Volve 480 stovi reno variklis (jeigu-1.7l)
Blyn, visai pasimeciau…Porsai, o tuomet jei sukeisciau sitas puses numeravimo,kas nutiktu? PAs mane laidai sujungti pirmuoju nuo priesingos dirzeliui puses, ty nuo gr. dezes, variklis lyg ir normoj dirba, tik biskiuka purtos apsukos±50 sukiu ribose. As ir galvoju ar gali del to buti,kad ne nuo tos puses pajungti zvaklaidziai? Ir ar ant variklio nezymi sitos numeracijos?
jei sukeistum laidus vietom tai variklis ish vis nedirbtu…
jei atbulai pajungsi neuzvesi, tik ilgai nesuk starterio, jei nesiveda, kad nesautu
Hm,tai porsas teisus,numeracija prasideda nuo greiciu dezes…Dekui jaunimas uz mintis,
As del to ir abejavau, kad gal prancuzas stovi! Kazkada lyg ir girdejau, kad is kitos puses, bet su tuo susidures nebuvau!
Na gal as padesiu. Paziurek:
http://www.bite.lt/plius/bendravimas/klubai/2club.club_f_reviews/241.1
07204.1…-=(569113875
O pabandyk išsisukt žvakes ir žiūrėk pagal stūmoklius. Garantuota bus.
Su tiek informacijos jau galima buvo motorą "užkurti"…
Ant dangtelio numeriai surašyti.Kurion pusėn "begunokas" sukasi - nesunku nustatyti…Ir turi cilidrų darbo tvarką…
O nuo kurios pusės skaičiuoti - tik du variantai…
Nu nu… kas garantuota? tik tai, kad stūmoklis būna viršuj suspaudimo arba išmetimo taktų pabaigoj.
O darbo tvarką galima atsirinkti ,žiūrint į vožtuvus…
Bet minėtam variklyje virš galvutės praeina įsiurbimo kolektorius, daug ardymo…
Ka jus dar patarinejat. juk schema 14 zinutej. O jie cia kazka dar buria. Zvakes sukineti…
Nu čia ateičiai…
Bo kažkada seniai turėjau situaciją su būsimo uošvio moskvičium…Pakeičiau dangtelį, begunoką, laidus, žvakes o užvesti negaliu…Tai atsidariau galvutės dangtį ir pagal vožtuvų “judesius” atsirinkau darbo eiliškumą…Pasirodo jis kitoks negu žigulių, pagal kurį bandžiau sujungti…