Katalizatoriaus isemimas
Reiketu jusu nuomones/patarimu/komentaru del CTDi variklio problemos (Honda Civic’03). Esme tokia – spaudziant varikli link aukstesniu apsuku, issijungia turbine, uzsidega “Check Engine lempute”. Nulekus I viena serviza paaiskejo, kad turbinos valdymo el. Voztuvas nereguliuoja srauto, taciau ji pakeitus vis vien tas pats po kiek laiko atsitiko. Nuvaziavus I turbo serviza Vln, sie paaiskino, kad voztuvas veikia nrm ir turbina vaiksto pilnam diapozone. Gali buti uzsikimsusi turbine ir davikliai suodziais. Patarimas is ju puses – pjauti ir mesti velnio katalizatoriu, tada “prapusti” gerai varikli (3.5k-4k ribose). Ar isemus katalizatoriu su TA nekils problem? Kaip su variklio garsu (kad ir kartu su resonatoriumi? Gal kam nors teke susidurti su panasia problema? Ka darete? Kur tvarkyti patariate?
Dar yra katalizas pas tave
zjbs meistrai,pakeičia sveika detale ir nulupa pinigus
Su tais meistrais - auksarankiais jau susideliota
garsas nesikeis dyzeliui,TA teoriskai praeisi.
TA teoriskai, o praktiskai sunkiai jami ta katolika priduodi ir dasidejas isidedi universalo. O siaip man patinka meistrai kurie sako rezt lauk
pugui beveik nekliuvo
eik tu nx bl taip isejus ir savo masina pamacius ne kazka pasijaustum
O del sito,tai draugelis ziurejo ar katalikas uzsikises,per sujungima atsukes…nes irgi siule pjauti,o buvo visai kitur beda.
jo jo tas geras su lenkijos kultura ir ziurejau