Katalizatoriaus isemimas


Katalizatoriaus isemimas

Reiketu jusu nuomones/patarimu/komentaru del CTDi variklio problemos (Honda Civic’03). Esme tokia – spaudziant varikli link aukstesniu apsuku, issijungia turbine, uzsidega “Check Engine lempute”. Nulekus I viena serviza paaiskejo, kad turbinos valdymo el. Voztuvas nereguliuoja srauto, taciau ji pakeitus vis vien tas pats po kiek laiko atsitiko. Nuvaziavus I turbo serviza Vln, sie paaiskino, kad voztuvas veikia nrm ir turbina vaiksto pilnam diapozone. Gali buti uzsikimsusi turbine ir davikliai suodziais. Patarimas is ju puses – pjauti ir mesti velnio katalizatoriu, tada “prapusti” gerai varikli (3.5k-4k ribose). Ar isemus katalizatoriu su TA nekils problem? Kaip su variklio garsu (kad ir kartu su resonatoriumi? Gal kam nors teke susidurti su panasia problema? Ka darete? Kur tvarkyti patariate?

Dar yra katalizas pas tave Vau!

zjbs meistrai,pakeičia sveika detale ir nulupa pinigus Juokiasi

Su tais meistrais - auksarankiais jau susideliota Šypsena

garsas nesikeis dyzeliui,TA teoriskai praeisi.

dalyvio pasarintas linkas Pavargęsyoutube.com/watch?v=KWs3N4_V2tc&feature

TA teoriskai, o praktiskai sunkiai jami ta katolika priduodi ir dasidejas isidedi universalo. O siaip man patinka meistrai kurie sako rezt lauk Cha cha

pugui beveik nekliuvo Cha cha

eik tu nx Juokiasi bl taip isejus ir savo masina pamacius ne kazka pasijaustum NeO del sito,tai draugelis ziurejo ar katalikas uzsikises,per sujungima atsukes…nes irgi siule pjauti,o buvo visai kitur beda.

youtube.com/watch?v=wImHN0–2Ac&feature=relatedsalia sniego radau Cha cha

jo jo tas geras su lenkijos kultura ir ziurejau Šypsena