Kas labiau tersia aplinka: Benzininis ar dyzelinis variklis

Kas labiau tersia aplinka: Benzininis ar dyzelinis variklis

Sveiki bangieciai. Su kolega uzvedem tokia tema. kurie automobiliai labiau tersia aplinka, benzininiai ar dyzeliniai. Kazkur senais laikais buvau skaites kad dyzelinis tersia maziau, bet manim nelabai kas tiki. Noretumem tikslesnes informacijos jei kas turite (ne tik Co2 emisijas kurios yra dyzelio naudai bet ir kitu parametru). Na ir aisq turime omeny tvarkingus dyzelinius ir benzininius variklius, o ne tokius kaip pasitaiko musu gatvese.Šypsena

Dyzelio (kaip prastesnės rūšies kuro) dūmai teršia orą labiau. Ne veltui Europoje dyzeliui užkrauti tokie mokesčiai, kad kaina kartais būna net didesnė už benzą Nekaltas

Labiausiai teršia blogai sureguliuotas variklis.

Mažiausiai teršia velomobilis arba dviratis, tik tiek kiek tepalo nulaša.Šypsena

1926 rašė:
Dyzelio (kaip prastesnės rūšies kuro) dūmai teršia orą labiau. Ne veltui Europoje dyzeliui užkrauti tokie mokesčiai, kad kaina kartais būna net didesnė už benzą Nekaltas



Ir ash taip manau-degant dyzeliui kazkur skaiciau,kad susidaro daugiau azoto oksidu,be to gerokai daugiau suodziu ishsiskiria,lyginant su benzinu.Taciau ar dyzelinis automobilis labiau tershia aplinka-cia dar klausimas.Juk dyzelinis automobilis(tos pacios klases,kubaturos)sunaudoja maziau kuro=gerokai maziau ishmetamuju duju kenksmingu = maziau tarshos Laimingas

Ne i tema bet kad neuzvedinet naujos temos paklausiu dyzelistu, gal kas zino reikia zvakes sildyti pries uzvedant masina vasara? Vieni sako reikia, kiti nereikia iki +5 kaip is tikruju?Kietas

Skirtingose masinose skirtingai reike, jei yra sildimu zvakiu lempute tai esant saltesnem orui ji ilgiau dega.

Kazkur girdiejau, kad dyzelinis maziau terse tik kiek ce tiesos yra nezinau.

na man teko girdeti kad dizelio degimo produktai greiciau suira gamtoje nei bendzino

Mano masinoj yra lempute, A4 pas mane TDI

tesingai! jei yra lempute nepasidizdiuok ir palauk kol pakaitins ir uzges. Gi nuo to pakaitinimo netik motoras lengviau ir greiciau uzsikuria bet ir tau bus ramiau.

kazkur skaiciau kad stovint kamshtyje priesh dyzely atsiranda tokia pati tikimybe susirgti plauciu veziu kaip ir nuolatos bunant prirukytoje patalpoje Cha cha
shiaip manau kad dyzelis labiau tershia aplinka Taip

Gal kas galetumet imesti kokiu tikslesniu statistiniu faktu. Butu labai malonu. Arba nuo dodeles kokias i puslapius. Busiu dekingasŠypsena

Mažiau kuro visai nereiškia, kad išmetamųjų dujų mažiau. Pažiūrėk, kiek ir kokių dūmų išeina iš dyzelių duslerkės kiekvieną kartą gerai numynus tapkę… Aš jau nekalbu apie furas ir miesto autobususPavargęs
Išimtis galėtų būti naujos kartos dyzeliniai varikliai (visokie HDi, TDCi ir pan.)

Nu, kol stovėjo pas mane katalizatorius, tai išm. dujos atsiduodavo ozonu or smth Nekaltas ir visai nebuvo dūmingumo, net užvedant. T.y. manau, kad teršimas buvo minimalus Šypsena A vat kaip išėmiau, tai iš karto atsidaro Ikaruso sindromas Cha cha Cha cha

Pala pala, čia gi tik viena medalio pusė - išėmus katalizą, garsas turėtų padidėti. Taigi, prie aukščiau minėto sindromo pridėkime dar ir MTZ sindromą. Gauname autobusą-traktorių.
Baisiausia, kad auto buvo pirktas kaip Opel Astra.
Išvada. Nesiseka Orion’ui su mašinom…