kas geriau - toyota celica ~91m | honda prelude~92m | rover 6serija(hondos)?

kas geriau - toyota celica ~91m | honda prelude~92m | rover 6serija(hondos)?

Jo turbut zmogus nusipirks 17 metu masina, kaip kai kurie raso skelbimuose su nauja sankaba, vaziuokle, dirzais, vairo kolonele ir stiprintvas neleis skyscio, stabdziu cilindrai stiprintuvas ir diskai irgi bus nauji, sedynes irgi bus normaliai pervirintos, kad nepralystu per dugna, duslintuvas naujas ir orginalus, akumas tiesiog zveris ir tt. Kitaip tariant ledas. Visu pirma reik suprasti, kad jos kainuoja tiek kiek uz jas moka, o ne kiek uz jas praso.

Imk Preluda. As uz Honda. Pats vazineju 93m Accord Coupe (dar ta su skaidriom farom senesne), tai jokiu nusiskundimu dar nebuvo per du metus. Zinoma accorde daug daugiau vietos gale (beveik kaip sedane). Gerai draugauja su dujom jei kartais statytum. Pas mane asmeniskai ketvirtos kartos su purkstukais. Viskas gerai veikia, isskyrus duju filtra reikia keisti kas 15000km, bet jis kainuoja 20Lt su pakeitimu. Ale jos ir su I karta gerai draugauja. Ale ka cia apie dujas, kalbam apie masinas. Accord ir Prelude dvilitriniai varikliai praktiskai tokie par (98kW). Jie yra patvariausi. Na zinoma Preludo 2,2 Vtec dar geras, bet kaina iskart ant kusoko brangesne ir ju mazai yra. Tik neimk 2,3i, nes ten sako galvos nelaiko, nors jei gera varianta paimsi ir laiku tepalus keisi, priziuresi, tai drasiai laikys. Beje, su siuo varikliu autopilotas papildomai buna komplektacijoj.
O ka apie Celicas, tai masina nebloga. Teko pavazinet keturis menesius su 91m 2,0i 115kW. Traukia ispudingai (ciut geriau uz Honda 98kW), zemai sedi ir t.t. Tik va vienas neblogas minusas ju yra: nelaiko greiciu dezes. Ten kazkaip neapskaiciavo variklio galingumo su greiciu dezes patvarumu. Asmeniskai pas mane ismetinedavo stipriau uzspaudus 5 begi. Kitiem Celicistam kiek girdejau budavo ir kitokiu problemu su greiciu deze. Ir dar pas mane Celicoj kazkodel tai buvo neblogai papuvus apacia (nezinau gal nepriziureta buvo, o gal pas jas visas puna).
O vat Accorde pas mane (jau antra toki turiu Coupe), tai apacia kaip is gamyklos (jokiu rudeliu). Zinoma kad arkos puna, tai nepaslaptis, bet pas Hondas, bent jau pas Accordus ir preludus puna tik arkos galines. Na, pas preliudus dar liukas buna biski papuna. Accorduose Coupe tai visuose stikliniai liukai, tad ner daugiau kam rudyt.
Tai va, fig zhino ka cia dar prirasius, manau sprest paciam. As tai imciau tik Honda, bet Celicos irgi super, jei karobkes laikytu. Ai, beje, su Celicom ir tais naujausiais modeliais zmones turi problemu su greiciu dezem (gali paziuret Celicu klube).
Beje, kaip pastebejai, tai apie Roveri nekalbejau visaiCha cha

gerai pamascius uz tokius pinigus aplamai rinkciausi bet ka atsizvelgiant tiktai i bukle Mirkt kaip taisykle pacanskos masinos atkristu automatiskai siuo atvieju arba pasiruoses sukisti antra masinos kaina arba vazineti su techniskai netvarkingu kibiru…

Čia tas pats (jei leisite man šiokį tokį OT), kaip ieškant gražiasubinės Moteris ir radus nelabaigražiasubinę Moteris, sakyti, kad “šitos subinė beveik graži”Tūsas

HP Vti

Prelude visai dar neblogai atrodo Šypsena beveik kaip AR Cha cha

O ką daryt, kai žmogus iš nuobodybių renkasi?Cha cha

Nuo praktiškumo iki Alfų Cha cha

Na, praktiškumu yra 1:1 su siūlomomCha cha Išskyrus Rover’į, kuris, nors iš esmės ir Honda, bet dažnai pakomplektuotas už tą pačią Hondą daug turtingiau, kas, racionaliai žiūrint, perša pasiūlyti tokį Rover’į… BetIdėja

Kai pamatai gražų automobilį, racionalumas lieka antrame planePavargęs
Todėl žmonės perka Alfa RomeoValio

P.S. Pirk Prelude 2.2 VTECTaip

o ta mazda 1klt vertes prie ko cia ?

prelude arba M626 GD coupe