kas daugiau?

kas daugiau?

visai neseniai čia teko išklausyt moralo apie menką auto.bangos autoišprusimą Nekaltas tai vat klausimas na zasypku - kuriuo atveju automobilis sunaudos daugiau kuro, lygioje vietoje vienodomis sąlygomis važiuodamas 3 pavara 2.000 rpm ar 4 pavara 2.000 rpm? greitis, aišku, skiriasi… Cha cha

sakyciau 4 pavara ekonomiskiau, jei vaziuoji ne su plyta. tobish vejo pasipriesinimas prie tokio greicio dar neturetu daryt dideles itakos.

manau vienodai

nu jei vertinsim nuvaziuoto atstumo santiky tai sakyciau 4pavara maziau

šita, kai rašot teiginį, pažerkit ir argumentų - apibendrinsim Kietas dėkui.

nu siaip turetu but vienodai…tik kad 4 pavara greitis didesnis, tai naudingiau bus…

As jei galima prie autoriaus prisidesiu ir dar klausimuka skelsiu - jei abejais atvejais vienodai, tai gal vienodai pasiurbs kuro ir kai vietoj stovi su apsukom uzkeltom iki 2000?
Re5pect Mirkt

klausimas į temą. dėkui.

tuomet reiketu apsibrezt ar sanaudas skaiciuojam valandai ar 100km???
jei skaiciuojam valandai tai akivaizdu kad stovedamas automobilis suvartos maciau bikoz apkrovimai jam minimalus… ir vaziuodamas 3 pavara tuomet per valanda irgi ims maziau kuro, attitinkamai nuvaziuos trumesni atstuma.

manau trecia… kadangi tarp trecios ir ketvirtos saibu perdavimu skaiciu santykis bus ~ 15%, reiskias greitis bus ~ 15% didesnis, kuro tures pust i cilindrus daugiau, kad 4 saiba tuos pacius abarotus palaikyt, a mataro NVK ~ 40%, tai manau, kad tas ~15% greicio padidejimas, kuro sanaudu nekompensuos, tuo labiau, kad ir mataras sukasi ne savo linksmiausiam diapazoneCha cha nu vnz tikiuosi, kad pataikiau… kaip yra is tiesu nezinau, cia mano Girtas sapalionesCha cha

na, stovint vietoj sunkoka butu apskaiciuot kiek taip stovedamas 100 km sunaudos Juokiasi heh, juokinga Juokiasi
cia ne matematinis uzdavinukas. skaiciuok valandai Mirkt

tai juk kalbat apie jau vaziuojanti auto
tai kur cia dar greitejimai visokie?

mano nuomone butu tokia
tuo metu suvartojamo kuro daugiau bus vaizuojant 4 begiu, na suvartojama skaiciuojant laiko atzhvilgiu. o 3 begiu laiko atzhvilgiu bus suvartojama maziau nes mazesni pasiprieshinimai visokios neigiamos jegos. ziurint i nuvaziuota kelia ir pamatavus kiek sueina kuro vienam kilometrui, tai aisq kad 4 begis laimes, nes visi pasiprieshinimai kompensuosis nuvaziuoto kelio atzhvilgiu
bleka jei jus supratot ka ash pasakiau tai paaishkinkit man, nes nelabai nusimanau tame reikale Nustebęs

GeraiLabas

tai trecia pavara iskart rauna iki 2000 Juokiasi ir jokiu greitejimu Juokiasi
nesigilink taip intensyviai Mirkt

Pagal mano auto kompa laikant 2000aps/min:
sanaudos l/100km 3saiba>4saiba, o tarp 5 ir 4 saibos skirtumo nesimato (gal jis ir yra bet reiktu jau ilgesni kelio gabala nulekti, kad pastebeti). O del momentioniio sunaudojima, tai visalaika kuro maziau es kuo mazesnis begis ijungtas (prie tu paciu apsuku).

PS laibai viskas priklausys nuo kiekvienos saibos perdavimo skaiciaus. Gali but kad prie vienu perdavimu bus ekonomiskiau vaziuoti zemesne pavara, prie kitu perdavimu aukstesne.
Plius dar ir nuo variklio priklausys, nes vieni salyginai ekonomiskesni vienam sukiu diapazone, kiti kitame.

Dabar visi speja daugmaz pagal savo auto Šypsena

Remiantis bortkompo parodymais, daugiau benzo (tiek momentines, tiek vidutines) kuro sanaudos yra didesnes vaziuojant 3 pavara. Prie vienodu apsuku pirma pavara vaziuojant (variklio t-ra darbine) kuro sanaudos gali siekti 17-20 litru, trecia pavara - apie 12-13, penkta - 6 litrai.

Volvo V40 '01 1.8 16V 122Ag.

p.s.
Vidutines ismatuoti sunkiau, nes sitas Volvo atsizvelgia i 15 paskutiniu pravaziuotu kilometru bendras kuro sanaudas.
p.p.s.
Momentines sanaudos irgi skaiciuojasi l/km. Bent jau sitame Volvo.

O kur ketvirta pavara dingo???

Jeigu neatsizvelgtume i pavaru dezes + transmisijos sumines pasipriesinimo jegas (trintis, inertiskumas ir t.t.) tai labiau linkciau link kolegos nuomones. Cia juk skaiciuojame sanaudas ne atstumui o momentines laikui. Ketvirta pavara bus didesnis greitis, vadinasi didesnis oro pasipriesinimas. Ir tam, kad islaikyti lygiai tokius pacius variklio rpm, reiketu truputi daugiau paspausti gazo pedala nei treciu begiu.
Taciau sugrizus prie realiu matavimu, tai vis dar man neaisku koki pasipriesinima laiko pavaru deze prie skirtingu pavaru ir ar si dalis didesne uz oro pasipriesinimo? Karoce neaisku Liežuvis