Karterio pervirinimas
problema tokia. dedu varikli o anas (2.9 V6) karteri turi gale (ties
smagraciu) pas mane gi, traversas islenktasirgi i gala, ir karteris
guli ant traverso. noriu apsukti karteri, na tam reik perdaryti.
t.y. ji nupjauti visu perimetru, apsukti ir privirinti.
tepalo poma nebeda, vamzduka reikistiesint ir toliau nuvesti.
dabar klausimas ar nebus blogai, jei karteri perkelsiu i prieki, kai
jis buvo gale. islaikant ta pati rezervuaro turi.
ir klausimas kur ir kas galetu pervirinti karteri?
negi nieks nezino kur karterius pervirina?
Visad maniau, kad baleja turi buti priekyje- kad labai stabdant nesugalvotu oro uzgriebti
Na nezinau sunmku man cia suprsti,o kitaip neina ka nors padaryti…
o jei masina laaabai gerai traukia nu beveik taip pat kaip stabdo gal turetu but viduryje?
Tada jau daro sausa karteri
O kaip vaziavimas ikalne ir nuokalne?Bliudas turi buti kartu su tepalo siurbliu,ar jo isiurbimo anga.Jei kas nors itartina,galima daryti siek tiek didesne vonia.Kad ir kokiu litru,del sventos ramybes.
o jei ant posukio labai uznesa, tai tada reikia bliuda toj pusej
Pas mano tevo ascona, karterio baleja desineje puseje, tai iseina, kad gali jis stagius posukius imti tik i kaire, nes kitaip oro paims, bus blogai
tu cia ir uzdaviai klausima,. kazkoki be rysio,
na ash zinau
kur be cia paliunishki prie pnvz
ir manau apie 100lt kainuos
kaska jus cia nusitepalavot…
klausiu viena tai tie dar simta klausimu uzduoda.
kiekvienas karteris nepriklausomai kur jis stovi prieki ar gale, vienu ar kitu atveju turi pertvarele kuri neleidzia tepalui isteketi stabdant, gazuojant, ar ikalnej nuokalnej.
ne durniai daro…
as tik klausiu kur galima ji suvirinti Vln
žiūrint iš ko tas karteris padarytas
šiaip nuvaryk pas gerus svarščikus ir padarys tau
butent, jei metalinis, tai bele koks svarscikas pervirins, tik ziurek kad jis nesusimestu, ta prasme graziai gultu paskui prie bloko. as kai corolai virinau, tai sablona pasidariau ir prisukau ta kartteri prie jo. ir visai zjbs gavosi, bo akmuo biski jo turi buvo sumazines