Kam didesnius igaliojimus-Seimui ar Prezidetui.

Kam didesnius igaliojimus-Seimui ar Prezidetui.

Arteja Prezidento rinkimai.I si posta pretenduoja pulkas Lietuvos gelbetoju.Visi kaska zada,bet kaip tuos pazadus ispilditi turint mano manymu labai jau menka Prezidentine itaka,niekas neatsako.

prezidentas turi nemazai itakos. ne veltui vietoj parlamentines respublikos (kaip numatyta konstitucijoje) musu sistema vadinama pusiau prezidentine. uztenka jau to, kad prezidentas gali inicijuoti istatymu leidima

Praktiskai - nieko ypatingo Prezidentas negali. Na ir kas, kad ten visko prirasyta Konstitucijoje. Vis tiek beveik viska sprendzia Seimas, tiksliau, partija, suformavusi Seime dauguma. Prezidentas - daugiau simboline figura. Todel nera taip svarbu, kas juo taps. Svarbu, kad tinkamai reprezentuotu Lietuva tarptautineje bendruomeneje, tai vienintele reali jo funkcija.

parlamentas turi kandidata i premjerus. prezidentas TYCIA siulo kita asmeni. parlamentas nubalsuoja pries. prezidentas APSIMETA KVAILELIU ir skiria kita vel asmeni. parlamentas nenubalsuoja uz ji. kaip toliau?.. kur suvarzymai? Apakęs (na faktas, kad si situacija nereali, bet vis del to)
uzsienio politika ir karo padetis - valdzia prezidento rankose.
atskiru asmenu skyrimas i kitas pareigas
VETO teise. aisku, jei parlamentas yra daugumos tipo ,tai si teise nebutinai suveiks, bet… sutikime taip ne visada buna
na ir pabaigai… kaip ten buna kolizijos atveju? Kietas

p.s. nemanai, kad parlamentiniam valdyme (pagal LRK) prezidentas turi nemazai galimybiu formuoti politika Mirkt

kokios kolizijos? Paaiskink placiau

Parlamentai visame pasaulyje yra Tautos simboliai.
Prezidentas vieningos valdzios, autoriteto, valstybes simbolis.

Prezidentas yra autoritetas, taciau jis privalo visuomet nusilenkti pries tauta. Seimas leidzia istatymus ir Prezidentas privalo jiems paklusti.

Mane ziedzia bet kokie svarstymai apie tai, kad przidentu esa mazai galiu ir pan. jeigu ash einu dirbti I kazkokias pareigas ash zinau savo biudzeta, savo atsakomybes ir pareigas. Jeigu jos manes netenkina, ner ko ten lysti

parlamentas turi kandidata i premjerus. prezidentas TYCIA siulo kita asmeni. parlamentas nubalsuoja pries. prezidentas APSIMETA KVAILELIU ir skiria kita vel asmeni. parlamentas nenubalsuoja uz ji. kaip toliau?.. kur suvarzymai? Apakęs (na faktas, kad si situacija nereali, bet vis del to)

Brangusis, kam ta didaktine pamokele is Konstitucijos? As ja jau pirmame kurse mokejau mintinai. Šypsena Gal nefantazuokime del tokiu politiniu peripetiju, jei net pats prisipazinote, kad jos visiskai nerealios.

uzsienio politika ir karo padetis - valdzia prezidento rankose.
atskiru asmenu skyrimas i kitas pareigas
VETO teise.

Na veto teise. Prezidentas nepasiraso istatymo. Seimas svarsto antra karta. Prezidentas vel nepasiraso. O TADA JAU IMA IR PASIRASO SEIMO PIRMININKAS…Kur cia tos ypatingos Prezidento galios? Tik uztrunka istatymo priemimas, esme lieka ta pati.

na ir pabaigai… kaip ten buna kolizijos atveju? Kietas

Kas ta kolizija ir kur ji, siuo atveju nelabai supratau…

p.s. nemanai, kad parlamentiniam valdyme (pagal LRK) prezidentas turi nemazai galimybiu formuoti politika Mirkt

Nemanau Mirkt

inicijuoti gali bet ne taip pat kaip seimas, ir siaip inicijuoti gali bet kuris Lietuvos pilietis,
manau prezidentas turetu buti atsvara seimui, kad visa galia nebutu sukoncentruota vienose rankose ir apskritai man labiau patinka dvipartine sistema, bet lietuviu samone tam dar nepasiruosusi

konstitucijos 58str. esant nesutarimams tarp seimo ir vyriausybes. prezidentas gali skelbti naujus seimo rinkimus ir pan.

del sito siek tiek klysti. visu pirma tai viena is seimo funkciju yra pilieciu atstovavimas, tai jie irgi turetu nusilenkti kaip sakai. tik lietuvos parlamento tokios tradicijos, kad didzioji dalis pastangu skiriama istatymu leidybai.
cia pirma. antra, prezidentas neturi paklusti seimui. prezidentui duodami tvirtinti istatymai, ir bet kada jis gali pasakyti veto. ta veto seimas gali iveikti jei neklystu paprasta balsu dauguma, taciau… Aš nekaltas cia viskas velgi priklauso nuo to, kokia parlamento sandara (kokia dauguma, ar prezidentas priklauso daugumai ir pan.)

pilietis negali, reikia pilieciu atitinkamo ir GAN NEMAZO skaiciaus Liežuvis
o kas del atsvaros tai visa demokratija yra paremta makiavelio berods sukurtu valdzios padalijimo principu, taip kad atsvara yra, o kokio laipsnio cia jau priklauso nuo politines sistemos Aš nekaltas dvipartine sistema velgi turi tam tikru pliusu ir minusu. kompromisai imanomi, taciau jei partiju nuomones pvz. skiriasi kazkuriuo klausimu ir abieju partiju svoris panasus?.. Aš nekaltas

Liūdna Liūdna Liūdna Ne Makiavelis ten buvo, o Montesqieu… Vargsas Makiavelis kape apsiverstu, jei JO VALDOVO valdzia kas nors isdristu dalinti i istatymu leisdziamaja, vykdomaja ir teismine… Šypsena

na taip. galvojau ar sis ar anas. ne viska gi gali prisiminti ar nia?
atleisi gal kaip nors… Aš nekaltas

kita vertus “valdovas” turi pakankamai ekscentrisku teiginiu, kas tikrai netiktu siais laikais Mirkt nera jam ko vartytis Liežuvis

Dvipartines sistemos Lietuvoj niekada nebus, nes cia apsritai yra tradiciju reikalas, atsirado del istoriskai susiklosciusiu aplinkybiu(kaip GB). Politineje arenoje varzosi 2 stambios partijos, is kuriu viena laimi. Gal Tu turejai galvoje 2 partiju koalicija (kaip siuo metu yra Lietuvoje: socdemai +socialliberalai)?.

Geriausia butu zmonems suteikti daugiau igaliojimu ir laisviu, tai butu skirtumas. O prezidento-seimo-darkienonors galiu balansas yra neesminis.

Siaip tai priklausytu nuo to, kas taps Lietuvos prezidentuAš nekaltas Nors, man regis, prezidentinis valdymas esant ryztingam ir protingam/toliaregiskam prezidentui - Lietuvai tik i naudaAš nekaltas

lietuviai vis dar nepasiruose apskritai kazka aktyviai veikti, ka cia kalbeti apie valdyma. pilietines visuomenes tradiciju nebuvimas ir skatina reformu stabdyma bei panasius dalykus. laisviu ir galiu suteikimas bus oi kaip negreitai (jei tik bus, nes mes lietuviai vis del to pakankamai rami tauta)