Kaip sitos?
atmetus rudijancias arkas, kas gerai/blogai sitose? domina 2.0 ir panasiai benzai arba dizeliai. i ka ziuret, ko neziuret? kaip automatai?
gaidys. nežiūrėt išvis
argumentuok, toyota.
2,0 nei važiuoja nei nevažiuoja. kurą srebia, dyzdeliai tai išvis bėda, psa. automatai, kaip automatai. jeigu čia pas karalienę, tai px. jie tokius gaidžius myli. pas mus tai užsipisi pardavinėt ir perdažinėt ir virint. nes pūna jos konkrečiai
gerai butu,kad tik arkos putu …dyzeliai
patinka ir perki 2008 metu uz 1000 doreriu benza ir automata
perki ir patinka
patinka ir perki, o paskui ilgai verki
gal kas 12metri konteineri jurini ant pardavimo uzlaikot?
turiu 4vnt
namo grizes paieskosiu
Po facelift’o (nuo 2006 ar tai 2005 pabaigos) pūna mažiau. Ir automatas 5 bėgių. Važinėju ~3 metus. 2.0 automatas benzinas, Vilniuj ~11-13. Priklausomai nuo sezono ir maršruto. Užmiestį ~7.5 - 8l Iš blogybių galinius suportus tenka pravalyt karts nuo karto. O šiaip važiuoja ir tiek.
pūna ne dėl faklifto, o kad jaunesnė
nieko gero sitos mazdos bezdos
julius
blogybe - daugiasvirte pakaba. nors ir metaline, bet kainuoja brangokai. ne viskas restauruojasi, jei restauracija aktualu. turiu patirties su amerikonais. tai 2,3 motorasliuks. trilitris gerai, bet jo 6begis automatas - nepatvarus. cia beja ideta amerikoniska mazda, tai gal aktualu. su rudimis neesu susidures nei amerikoniskoj mazda3,5,6. taip kad gal cia europai prastesni kuzavai. 3 ir 5 amerikonai beja gaminti japonijoj
cinkas as ziuresiu angla. UK yra 1.8, 2.0 ir 2.3 motorai. mastau apie 2.0. ziurau i automata, bet ten 5begiu eina. po face lift kiek zinau dyzeliai so DPF’ais pradejo eiti, tai ten bedu bedos beda… pakaba tai ner baisia aktualu, bo uk tikrai nerestauruosiu, o viena karta pakeitus paskui tik
o fotkej tai MPS’as
bet neimsiu as uk jo
tiek neuzdirbu
p.s. zodis nesu rasosi su 1 e. nu nepyk, negalejau. labai jau akis bado
5 begiu automatas turetoj mazda 5 veike labai maloniai ir sklandziai. plius ir sanaudos buvo mazesnes nei metais senesnes m5 su keturiu begiu automatu. beja rida pirmosios buvo 800 myliu senesnes 15 k myliu. tai masinos apynaujes. daugiausia rijo m6 su 4 begiu automatu. bet itariu nebuvo viskas tvarkoj su ta mazda. is seimos nario isvaziavo netvarkyta beja, klaidos netaisysiu gal isgyvensi
nu kaip nors aisku, tai is esmes galima ziureti i 5 saibu automata benza, 2.0, nuo 2002, ale face liftas 2006. iki 2004 kentejo nuo rudziu, po 2004 kaip skaiciau kazkur - susitvarke. nu tai aiskumas pasidare mazdug