kaip kas vaziuojate nuo kalno i pakalne
Daznai atkreipiu demesi, kaip kas vaziuoja nuo kalno mieste - vieni pastato ant laisvo ir spaudzia stabdi po truputeli, bet visa laika , kiti daznai minko stabdi, bet stipriau, kiti imeta aukstesni begi ir atleidzia akseleratoriu , dar kiti tik atleidzia akseleratoriu. O as asmenishkai ant laisvo beveik niekada nevaziuoju , nebent lieka iki sustojimo koks 20-50 metru. Taigi , koks skirtumas ? Iprotis ar specialiai taip elgiamasi? Kuro sanaudos, stabdziu saugojimas, stabilumas , kokie dar aspektai?
nzn, kiek esu girdejes tai imetus aukstesne saiba yra labiausiai taupomas kuras ir savaime aisq kad nemynkai stabdzio tai dar ir kaladeles nesidevi…bet as tai kai geros vairavimo salygos(nelyja, nesninga, nera slidu) tai vaziuoju ant laisvos…ir stabdzio nemynkau…tik jei labai prireikia… o ziema ar siaip kai blogos salygos tai su begiu vaziuoju…
man mama liepe ant laisvo nuo kalno nevaziuot, tai ir nevaziuoju siaip tai kai ant begio, geriau - tipo suvaldyt jei ka lengviau…nu prisiklausiau visko ir tai tapo iprociu
siaip ir ant laisvo retaj vaziuoju…biski prilaikau stabdi tik…
Nu kad man kitajp neiseitu waziuot-gaila dezes butu .Wisada ant D
labai netikslus klausimas viskas priklauso nuo to kas bus uz tuos nuokalnes
jei kitas kalnas, tai net gazo neatleidziu, viena karta pamaciau, kad iki 160 isibegejo, bet vel kol ilipo i kalna 110 pasidare ir toliau vaziuojam
Nuo kalno visada su begiu (priklausomai koks greitis). Siaip ziema su galiniais varomais, kai slidu, geriau neriedeti laisvu .Geresne masinos kontrole. Su priekiniais varanciais, kai slidu ir nuo kalno, reikia atsargiai. Kad sikna neaplenktu, juk pagrindinis stabdymas gaunasi ant priekio. Su automatais, geriausiai ant D (begio), nes automat deziu tepimas vyksta nuo variklio apsuku. Daznai junginejant nuo N ant D, gali neuztekti tepimo sankaboms. Ir siaip, jei uzgestu masina besileidziant nuo kalno (kuras pasibaige, daviklis koks ir pan) bent jau veiktu stabdziu ir vairo stiprintuvas kai varai ant begio.
ash tai iprates ant laisvo riedet ir stabdy minkyt
kaip kas nori, bet as stengiuos su begiu. nereikia to stabdzio minkyt ir t.t.
Ziurint, koks kalnas ir koks greitis. Kokioj Sveicarijoj tai pirmu begiu vaziuojant masina greiteja, kaip pasiutus - reikia normaliai stabdyti ir stabdziai gerai kaista. O Lietuvoj, vaziuojant nuo auksciausio Vilnius-Klaipeda autostrados kalno, ant laisvo paleidziu. Kaune nuo Parodos kalno vaziuoju su ijungtu begiu.
panasiai ir as raizau
jo nuo parodos kalno tai butu baisu ant laisvo vaziuot… o siaip tai prisiminiau kai laikiau teises tai buvo bilietuose toks klausimas apie vaziavima ant laisvo berods…tai teisingas atsakymas buvo negalima, nes gali perkaisti ir sugest stabdziai…
Labai priklauso nuo oro salygu ir kaip tu vaziuoji. Pvz vaziuodamas is ryto nuo milikonio kalno nafig ta pavara metit ir drocint sankaba. Riedi sau 5 km/h. Taciau vargu kas tures proto ant laisvo riedet per prisnigta parodos kalna (Kaune pilna ir dar zeuresniu kur ir vasara gali sumetyt)
O as manau, kad geriausia yra retarderis . Ir nelabai svarbu, hidraulinis jis ar elektromagnetinis
. Siaip aisku, negerai esti vien stabdzius. Priklauso pavara ijungus palikti.
As praktiskai visada “ant begio” vaziuoju, ar nuo nuokalnes riedu ir pries posuki visada isijungiu atitinkama pavara. Stapdau ir varikliu ir stapdziais.
Retarderis gerai Bet gaila jis tik pas sunkvezimius buna. O siaip priklauso nuo kalno.Nuo savanoriu riedu ant laisvo,nuo parodos ant begio.
ant D
O tas retarderis, tai kas, ar tas kur vilkiko kardana stapdo , ar kur varikli “dusina”
Pats retarderis tai taip, ant kardano sedi galima sakyti
pastebejau kad dabar blogiau masina nuo kalno ant laisvo rieda nei vasara… ar cia tik pas mane taip?