Nusipirkau b4 su 2,3e motoru galvoju isidet dujas kokios butu kuro sanaudos? Girdejau kalbu kad sitie motorai nelabai tinkami det dujas atseit labai saudo.
gausi nuo visu dvilitriu caliu, 1.8, o gal ir 1.6 golfuku, nuo kitu audi 2.3 irgi, nu karoce geriau nedet o draugauja tai normaliai, kai as tokia nabage turejau tai vaziavau ir svilpavau kad taip pigu vazinet yr.Cia reikia but stipriu nervu zmogum, nes man tai nelaikydavo nei vienas nervas kai pro sona cales ir golfukai eidavo vo uztai daba i ner LPG power
koroche ziu zhmogau, insidejau i savo kupa 2.3E dujas uz 1500lt su kompu - viskas yra zjb! tik dek geroi firmoj su garantija ir vsio takoj,pac dejau Alytuje. pas mane su benzu problemos buna ant laisvu, tai ieshkau kame shaknys, o dujos sashibys. o kas ten rashe kad tave darys kalibros ir pan, visad gali perjungt knopkute ant benzo ir luptelt ant benziniuko . o del shaudimo - jei normalna iranga deda ideda du vozhtuvus, kai yra sprogimas musha ne i sklende o per tuos vozhtuvus, tad bedu nebuna. varineju jau 5 men - nei karto neshove. tai kad va, shviezios naujienos
taigi knopkutes kiekvienoj sankryzoj nejungsi, nes jei taip tai nx dujas dejai? o shustru mulkiu, bent jau vilniuj tai ant kiekvienos sakryzos yr, ypac crx’as, golf’ai, prelude’ai.jei jau as tik sankryzoj su tokiu sustoju, tai vsio iskart ir gazuojasi, ble gal gariunu draguose mano audi per daug visiem istrigus labiausiai juokiaus kai bratka papasakojo, kaip ruseliai prie tvoros snekejo kad pas man tipo S2 “mol tipo valyt nirialno”
nea, ash tai tos knopkes nesijungiu, nemegstu SAVO auto pjaustyt, nei dragint - knopke buvau gal kokius pora kartu perjunges del crx’u beje, tau aurimai rashiau i privata del galimo atvarymo pas tave del tu detaliu shi savaitg, parashyk kaip su planais ir kokiam rajone gyveni, gal pac pasiklausytum kas pas mane byrbina greichiu dezeje nu ir tavo boliduka megchiau paziuret
ok, dawaj, deje taip ir nepasiekiau tavo pasamones gelmiu - prie ko chia duju dejimas i oooo ir Golfs nevez … nors shiame pasaulyje visx turi priezasti ir pasekme. laikykis
2.3 turi problema del laisvu apsuku, o idejus dujas tu problemu dar daugiau. Kaip ir pas CoZmO pas mane irgi EKO sistema, tai ji padeda ispresti ta problema del laisvu apsuku ant duju, sumazina saudyma ir t.t. as jau netoli metu vazineju ir kelis kartus jau sove, bet apart degesiu smarves jokios zalos nebuna. Valgo tik vienu litru daugiau nei benzo t.y 10-13l. vidurkis man buna 12-12,5 (+benzas uzkurimui) praktiskai vien po miesta. O vazineju tikrai neramiai, sukdamas iki 3000-4000rpm.
gerai jau daugiau nei puse metu draugauja dek BRC bo kiek buvau pervaziaves visur kainos didesnes i shita mashina, ryja apie 10-13 duju, vaziuoja neblogai jei gerai susireguliuoji degima
Vien knopkutes perjungimas idejus dujas nebepades Pirma papildomas svoris, o antra idejus maisytuva sumazeja oro isiurbimo pralaidumas. Galutiniame rezultate trauka vis tiek sumazeja neziurint ar vaziuosi dujom ar benzu. Teko kelis sykius lyginti kai vaziavo tos pacios audi 2.3 ir 2.016V su idetom dujom ir be. Kai idetas maisytuvas, tai skirtumas tarp duju ir benzo nedidelis, o kai isimitas maisytuvas - visai kitas reikalas, masina greitesne kokia 10-20%. PVZ per ta pati laika su maisytuvu nuvaziuoja ~260m, be maisytuvo 300m.
kazkada buvo neviena tema audi klube, tai kiek beskaiciau, tai visiem 2.3E savininkam bent karta sove (vazinejusiem ne pusmeti). Vieniem sugadino oro sklende, kitiem ne. Beto trauka sumazeja ir ant benzo, nes duju maisytuvas stipriai sumazina oro pratekejimo skersploti. Uztat kol isgaliu - nedesiu. Jei finansai prispirs - isidesiu. P.S. pasirinkau vazinet ant benzo nei leist pinigus ant tiuningo.