K&N filtras.Ar verta(jau idetas32zinute)

K&N filtras.Ar verta(jau idetas32zinute)

Iskilo toks klausimukas.Usisakiau Dyno jet komplekta,tad daba suku galva ar verta usisakkinet K&N oro filtra,vistik 220lt+priedai jam(tepalas,valiklis)60lt.Siaip zinau,kad uzjetinus karbus reiks daugiau oro,todel ir dedamas tas filtras,bet ira kitas niuansas,nes pas mano moca(Banditas 600 01metu)oro filtras ir jo deze tokia pat,kaip pas analogiska 1200 kubiku modeli,tai taip iseina,kad esama oro padavimo sistema pajegi aprupint per puse galingesni varikli,taigi jokiu bedu su oro stygium nebus,ir dar daug atsargos lieka. Taigi ar verta pirkt ta filtra,juolab,kad katik idejau nauja,originalu suzukio.

sejp keista kad vienodi filtrai(gal medziaga skirias?) is esmes didziausias efektas dzetinime-oro laisvas imetimas ir ismetimas laisvas. Cha cha Cha chasejp tarkim suzukio gsx750ef filtras nors ir orginalus, bet toks gaidys…nors paroloninis, bet ora siurba is mazos plokstumos i dydesne(apvalus) Juokiasi Juokiasiidomu kaip pas banduta filtro konstrukcija,bo vizualiai pazejus daugiau galima nusakyt Cha cha

Na nebent medziaga skirtusi,visa kita 1:1,bet kam tada gamint 600 atskirai sunkesnio oro pralaidumo filtra? O filtras ten plokscias elementas,kaip masinu,mazdaug 13 ir 20 cm.Siap as nete radau,kad tame ir minusas 1200 tiuningavimo,kad oro padavimas kaip 600,todel norint isgaut gera efekta K&N elemento nebeuztenka,reikia kugius statyt kiekvienam karbui,o tai papildomos islaidos.

Siuo atveju nesvarbu naujas ar senas filtras… Ir negalima lygint 600 su 1200 oro paemimo kameras. Mune, pats zinai kad kameru dydis dar neviskas, latakai, oro patekimas i angas ir t.t Jai ismetimas sport su kelnem- verta!

mune, del bandito 600 dezes tu visiskai teisus - ji per didele tam motorui. Siulau geriau investuot i ismetima TaipBeje instaliuosi komplektuka ir reguliuosi pats?

Karoli as apie oro filtra kalbejau,o ne apie karbus.O kas del dusles,tai tik galas Free flow

Tai i ismetima jau investuota pacioj pradzioj Taip,daba tik filtras liko ant klaustuko.O visa darba atliksiu pats.

Sekmes darbuose. Jei kazkokiu klausimu kils del karbu sureguliavimo - sakyk, pabandysiu isspaust ka nors Nekaltas Pas tave ten keihin 32?

manau esme keitimo butu y kugini o ne isemei gamyklini ydejai K&N…efekto tikrai nepajusi…oro ysiurbimo plotas lieka juk tas pats…prareteja tik tinklelis…nebent leciau jis tau uzsikimsh…

tikrai verta det K&N. Atvazinejau metus su originaliu filtru ir ir jet’ais, paskui uzhsidejau filtra. Dingo visi juodi dumai, lengviau vedasi, trauka zhymiai geresne, ir t.t. ner prasmes det viena be kito.

Arai, esme, kad karbai turi buti sureguliuoti pagal esama filtra ir ismetima. Manau kad tavo karbus galima buvo normaliai sureguliuoti ir su stock filtru. Akivaizdu, kad pas tave buvo per riebus misinys, kuris susinormalizavo imetus k&n, bet paliesinti misini buvo galima ir nekeiciant filtro. Aisku tavo atveju k&n dadejo keleta hp, nes RR’o airboxas yra ganetinai mazas tam varikliui ir k&n palengvino jo kvepavima. Bet Bandit6 atveju tokiu rezultatu nebutu, nes jo airboxas yra didesnis nei reikia tam varikliui. Jam papildomo oro nereikia

IMHO duotoju atveju air box’as atlieka daugiau rezonatoriaus vaidmeny: slopina neigiamas pulsacijas oro isiurbimo trakte ir/arba stiprina teigiamas, isurbima gerinancias. reikalingas rezonatoriaus turis/forma skaiciuojamas remiantis ne tik variklio kubatura, bet ir (o gal daugiau?) apsuku diapazonu, oro isiurbimo trakto ipatybemis (voztuvu skaicius etc.). speciau, jog koks yra tas air box’as, toks tegu ir lieka. ka nors “buriant” ar nuemus visai ir montuojant filtrus tiesiai ant karbu, teoriskai turetu prasteti “pradzia” ir “vidurys”

Na burt as nesiruosiu nieko,ziuriu liaudis truputi neteisingai perskaite apie ka kalba. Trumpiau ir aiskiau: Galvoju,ar verta keisti tik originalu filtro elementa,i K&N elementa,paliekant standartine deze.Ir esme tame(Vee teisingai viska suprato),kad man papildomo oro nereikia,nes esamas filtras ir filtro deze,tokia pati,kaip pas dvigubai didesne kubatura turinti varikli.Tai todel ir buvo toks klausimas,nes oro ir taip per akis.

Na zinosiu pas ka reiks kreiptis jai ka TaipO karbai nepamenu daba kokie,kad keihinai tai faktas ir dar dvi savaites neturesiu galimybes paziuret,bet tikrai kitokie nei pas senesnius banditus,maniskai CRV,ar kokia ten raidziu kombinacija,bet su R ,ne H

bet kuriu atveju verta, nes ir geriausiu ir blogesniu atveju bus geriau nei buvo Mirkt

Na jai kas uz dyka duotu,tai tikrai deciau,o cia vistik 280lt ir dar katik idejau nauja 90lt,tad daug pinigo kainuotu tas filtras,o jai rezultatas tik minimalai apciuopiamas ir tik stendo pagalba NekaltasIr nieks nepaiteke nei vieno rimto argumento i K&N nauda.

nori max efekto-isimk orginalu filtra ir palakstyk,jej uzsiurbines-orginalu filtra subadyk,arba dek koki parsvieciama plona porolonini filtra Cha chajej pasijus-tai bus kazkas panasaus ir su k&n ,jej nieko nejusi be filtro-taip pats supranti… Mirkt

Matai kame esme,Dyno Jet´as jau usakytas ir guli latvijoj,bet as dar dvi savaites nebusiu lietuvoj,tai tik po dvieju savaiciu,ar net veliau vaziuosiu pasimt,tai tuo paciu,dar speciau tel usisakyt ir filtra,nes uzJet´int karbus,daryt eksperimentus ir po to vel usakius laukt 2 savaites ir vel vaziuot i latvija,tai ir ziema ateis ir dar keliones kastai dasides prie filtro kainos,tai jis isvis auksinis gausis. Na jai iki savaites vidurio nesulauksiu rimtu argumentu i K&N nauda,tai tiek to,pasimeginsiu su originaliu filtru.

nu argumentai ce paprasti, apie 95% kad bus geriau jej sugebesi susireguliuot karbus Mirktis esmes negirdejau dar nei vieno susidejusio pilna komplekta dynojetu+free ismet ir filtra, kad skustusi ar butu likes nepatenkintas. teoriskai free filtras+free duda yra butini dynojetinimo palydovai Mirkttaigis… Cha cha Cha cha