judam po truputi
sėkmės darbuose
dabar jau reiktu sekmes versle reik daug bapkiu ir viskas. cia servise suvedineja visas naujas skardas, reguliuoja tarpelius, deda buferi, groteles, truputi patiesina keleta kreivumu
ir tada slifavimai, spakliavimai, gruntavimas, dazymas, slifavimas, dazymas vel, lakavimas, poliravimas, surinkinejimas, senu detaliu chromavimas, variklio reguliavimas, stabdziu sistemos pabaigimas, ekspertize
, registravimas. nu krc dar yra ka veikti.
Beveik kaliega
tai jau kaip ir i pabaiga
o jei tarkim per avarija aplamdai toki automobili, kaip taisyt? negi draudimas uzsiims
o negi draudimas ir taiso auto?
domejausi jau situomi. liudnuma. rinkos verte paims, kas butu kapeikos. avarijos atveju ismoketu nuostoli jei jis nevirsija 75% vertes, jei virsija duoda litus ir masinos netvarko. o net ir maziausia avarija sitai masinai reiskia remonta minimum uz 2000lt rinkos verte turbut panasi lietuvoj… jei ziures vokieciuose tai gal ir nieko. galima drausti tiesiog kaip turta, bet ziauriai brangu.