IV kartos duju iranga

IV kartos duju iranga

man su Lukoilo duja nuvažiuodavo apie 30-40km mažiau nei su Statoilo

Tūsasprisipazink, apvalyk siela

o mp3 versijos nera?Cha cha

reiskias tiek jei reikia. Zmogaus apetitas ir keiciasi su amzium, tai ir masinos tas pats. Buna periodas, kai mazai jama, buna kai daug. Duju ecu lamdos signalas nieko neduos, nes jis nereguliuoja pagal tai

gera ta OMVL iranga, kai gerai sureguliuota. pradzioj nebuvau ja labai patenkintas, nes meistrai lopai papuole, nemokejo prie citroeno priderint, bet pakalbejau su nelopu dujininku, dave pora patarimu, su tais patarimais pas lopus nuvariau ir tada ir lopai atvede i prota, nes moketi tam nelopui nenorejau, kol iranga garantine. Sanaudas nuo siu metu pradzios vedu i http://www.spritmonitor.de/en/detail/315997.html
nuo kaledu benzo iki virsaus nepyliau, kam svori veziotis, tai puslapis tik duju sanaudas apskaiciaves, bet vidutiniskai sudejus ziema ir vasara benzo reikia litro.

tai vistik skundeisi ar ne? Šypsena
faktas tas, kad toji investicija tuo laiku nepasiteisino visiskai Ne

Tas tiesa, bet tokia iranga turejau ir nesiskundziau. Tiesa daug valge, bet cia matyt daugiau itakos turejo masina ir kamsciai…

lenkiskos patikimumas gal kaipir anksciau. bet 09 verisja softo ag irangos jau normali ir niekuo nenusileidzianti italiskom Gerai cia ne reklama jei ka Kietas

ads siulys omwl’a, nes jiems nuo jo geras smotasPinigai lieka

pirma sugalvok ko nori, nes i prins net su 4500 kazin ar tilpsi, o lenkiskas daiktas su valteko purskiukais tik 1150 tekainuoja, cia be montavimo ir baliono

kampas uzsikisusiame bako voztuve