Situacija tokia : minu su treciu begiu i kalniuka, ekonomaizeris uzsidega geltona lempiecka (tipo neekonomiskas rezimas), ijungiu antra - ekonomaizeris rodo kad ekonomiskai vaziuoju cia gal ekonomaizeris durniuoja?gal taip ir turi buti?o gal rimtesnes bedos?
Masiniukas celica 92 1.6
patarkit … dekui
Cia tu treciu matyt zemais sukiais kalbasini, todel ir gaunasi - jushka atidaryta, sukimo momento nepakanka, misinys maksimaliai uzriebintas, degimas uzhankstintas, o galutinis rezultatas pish… Yjungi antra ir viskas y vietas acistoja. Kas ce taip zmones ismoke kad mazesniem varikliam auksti sukiai yra blogai? Taigi bent jau tepasi viskas kaip reikiant, ypac esant dideliems kruviams… O ir vibraciju zymiai maziau…
vaziuojant varikliai turi suktisant normaliu sukiu , o ne ant minimumo kartais ir redline palakstyt nekenkia, nu o jei grabas , tai ir iki redlino nedakelt gali
beje, o nuo kada cia ekomomaizeris mirkcioja lemputemis ar varto rodykles? kazkaip ekonomaizeriu kitas prietaisas buvo vadinamas. ir tik nereik lia lia "visiems aisku ka noreta pasakyti" - taip ir iki raketu pavadinimo kedemis netoli.
Pirmiausia- tai ekonometras,(ekonomaizeris tai karbiuratoriaus sudėtinė dalis)antra - jis nerodo tiesiogiai kuro suvartojimo o tik išretėjimą kolektoriuje-daugiau atidarytas droselis-mažesnis išretėjimas-geltona lemputė
Važiuojant į “tavo kalniuką” antru - variklis sukasi lengviau-droselis atidarytas mažiau-todėl dega žalia…o trečiu jam sunkiai-daugiau “gazo”-mažesnis išretėjimas-geltona…