Islaidos maziems automobiliams su dyzeliniu ir benzininiu varikliu (Vokietijoje)
Radau straipsni zurnale. Paskaiciuotos islaidos (automobilio kaina, tech. prieziura, draudimai, mokesciai, degalai, vertes praradimas). kai kuriems modeliams dyzelis atsiperka nuvaziuojant 15000 km per metus (Mercedes A, Mini, VW Polo, Opel Meriva), Kai kuriems 20000 km (Renault Clio, Audi A2, Ford Fiesta), o Nissan Micra is viso tik per 30000 km. Pvz Pravaziuojant 15000 km Opel Meriva metines islaidos benzininis 4788 Euro, dyzelinis 4704 Euro, Nissan Micra B: 4020Eur , D: 4284 Eur; VW Polo B: 4116Eur , D: 3912 Eur.
kazkas nesirisha - per 15000 km ishleidi vos 84 euro maziau, ir atsiperka… ten ka dyzelinmio ir benzininio variklio kainu skirtumas 70 euro… kazkas cia ne taip…
Kas tau ne taip? Pvz: VW Polo (skaiciai eurais) paskaiciuota, jei auto per metus nuvaziuoja 15000 km , varikliai panasaus galingumo tiek dyzelinis tiek benzininis B: Auto Kaina 12000 , draudimas ir mokesciai 828, tech prieziura 348, degalai ir tepalai 1320, vertes praradimas 1620, viso: 4116 (kilometro kaina 27,4 Euro centai ) , D: Auto Kaina 13325 , draudimas ir mokesciai 1044, tech prieziura 348, degalai ir tepalai 888, vertes praradimas 1632, viso: 3912(kilometro kaina 26,1 Euro centai)
Kilometro kaina skaiciuojama, jei auto nuvaziuoja 15000 km per metuis ir naudojamas 4 metus
Tiesiog vokieciai priversti moket ekologijos mokescius uz dyzelius (tiesiogiai ar netiesiogiai), todel jiems ir neapsimoka. Tiesa, perkant nauja masina, kainu skirtumas irgi didelis. Pagal tuos skaiciavimus iseina, kad dalis vokieciu dyzelius parduoda (kad ir lietuviams) jiems net nespejus atsipirkti. Turbut zmones nesugeba susiskaiciuoti?
Quasimodus rašė:
Tiesiog vokieciai priversti moket ekologijos mokescius uz dyzelius (tiesiogiai ar netiesiogiai), todel jiems ir neapsimoka. Tiesa, perkant nauja masina, kainu skirtumas irgi didelis. Pagal tuos skaiciavimus iseina, kad dalis vokieciu dyzelius parduoda (kad ir lietuviams) jiems net nespejus atsipirkti. Turbut zmones nesugeba susiskaiciuoti?
Anglijoj lengvaja masina (dyzeli) irgi beveik neapsimoka eksploatuot. Vien draudimas nezmoniskas
Jie moka ne tik uz dyzelius, bet ir uz benzinines, bet tie mokesciai gerokai mazesni uz benzinines masinas.
Quasimodus rašė:
Tiesiog vokieciai priversti moket ekologijos mokescius uz dyzelius (tiesiogiai ar netiesiogiai), todel jiems ir neapsimoka. Tiesa, perkant nauja masina, kainu skirtumas irgi didelis. Pagal tuos skaiciavimus iseina, kad dalis vokieciu dyzelius parduoda (kad ir lietuviams) jiems net nespejus atsipirkti. Turbut zmones nesugeba susiskaiciuoti?
kitose salyse irgi panasias skaiciavimo metodikas taiko.
Bet tai gana diskutuotinas dalykas. Pav del poziurio i auto kaip i preke su atitinkama kaina ir nuvertejimu (gal firmoms balansui taip patogiau ir aiskiau). Bet galima ziureti ir kaip i naudojama daikta - tada kai nusiperki nelabai idomu kokia jos likutine verte.
adidas01 rašė:
kitose salyse irgi panasias skaiciavimo metodikas taiko.
Bet tai gana diskutuotinas dalykas. Pav del poziurio i auto kaip i preke su atitinkama kaina ir nuvertejimu (gal firmoms balansui taip patogiau ir aiskiau). Bet galima ziureti ir kaip i naudojama daikta - tada kai nusiperki nelabai idomu kokia jos likutine verte.
…pritariu… kazkur skaiciau: jei wv ,bmw senesnis nei 10 metu tai veltui ( dykai) jo neimk nes brangiau paciam kainuos-na pabandykit sitas tiesas forsui maza plika galvute papasakot