IS’as jau pardavime
autogidas.lt/uaz-469-b-universalas-1983-0127199016.htm lvisus nupus… edit: matosi rankas turi, reikia dabar biski grozio supratimo ir exaliburas ilsesis pavesyje
Gerulis
drylio safarinis stogas, diselis, snorkelis i ratu arka isvestas
nu bet tiltai šemdevinto ir merso kantrusis dyzelis
siaip maciau UAZ prikelta smagiai. 3 litru dyzelis, blokiruotes, kariniai portalai, snorkiu ir t.t. nu vienu zodziu toks tikras kovinis p.s. seiminkas sake kaina - kaip gero GR’o
gaila biski brangesnis tokia tojota ir man tiktuautogidas.lt/toyota-land-cruiser-visureigissuv-2008-0127350 170.html
as paprastesnis, man tokio uztektu autogidas.lt/toyota-land-cruiser-i-visureigis-1977-01275536 85.html
uz iso kainaauto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-19 94-dyzelinas-4602980.html
40 kofke ja i sekcija reikia… o realiai geriau vietoj 40 ines jamciau tada wranglery
nu wragleris neturi to šarmo
jo, sarmo nera…ar tas ar tas - kibiras , tik 40 imke dar ir pakainuoja
skelbime - offroad’as su automatu??? cia viskas normaliai?
taip. seni patyre vilkai sako kad automatas netgi geriau, gervinantis sankabos nepjauni, kylan i kalna netrukcioja, tempas nemazinams ir t.t.
kažkaip galvodavau kad su mechanu lengviau išsiubuot ir tt žiemą jei pakimbi kur su automatu tai jautiesi kaip neįgalusis ypač tai taikoma XC90 “dzipam”
Jzhs nu matai, jeigu kalbama apie ofroada tikra, nera ten ka siubuoti Arba vaziuoji arba gervinies
Siubavimas tai cia su lengvaja mazoje duobyteje arba su parketnikais… Man irgi su mechanine smagiau ar kaip cia pasakius, bet buna momentu kai pagalvoji kad automatas pelkeje butu gerai… Galu gale ir dzipiorai ne vieningi
vienam vienas kitam kitas… Aisku reikia tureti omenyje skirrumus svorio ir variklio galingumo… P.s. 90 ta kaip ir ml’ai visokie duoda labai abgaulinga pojuti, kad vaziuoji su dzipu 4x4, o realiai tai 1x1 istrizai per visokias visko movas, kurios padeda slapiame kelyje ir pan. Bet ne ten kur reikia tikru 4x4 ir rimtu padanfu