Iš tų pačių hamershmitų :


Iš tų pačių hamershmitų :

Kadangi vakar apsilankiau pspzdavoti… nu bet ir mokėjo tais laikais spausti grožį iš auto Girtas nerealios linijos, dizaino sprendimai, dėmesius detalėms ir tt Apkabinimas jei dą užmodernint, kad svertų ne kaip gazikas, važiuoklę, matarą šiuolaikinį… būtų vau Girtas Valio Labai graži mašina, bent man Taip

koks to cadžio ilgis, 6m?

Panašiai Taip

Uch, koks grožis

Girtas

graži beveik kaip nauja audi Girtas

lt.m.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Impala

Kiek siais laikais pagamit toki kainuotu, tiksliau kiek savikaina, be 100k be valčių? Cha cha

Jauciu kaip buriasi dvi stovyklos bangoj JuokiasiO siaip dailus Gerai

Čiut naujesnio cadžio buferį reikėjo kartą perkelt į kitą vietą. Nu i nakui svoris jo Vau! kaip dabartinės mašinos visas ketvirtis turbūt Cha cha

Bytwa, kokios stovyklos? Paplepėkim

a taii čia impala, aš galvojau eldorado senasis Cha cha

Aš irgi maniau eldoradas čia Cha cha

Uzsipisit tiek metalo nupirkti Juokiasi7 kakuciai iseitu Juokiasi

ubagss, čia turbūt kalba apie stovyklas už ir prieš Hammerius Cha cha

is toki musiet 20 toyotu pagamina

Is 1 sliwos 4 corolos is sito smarkiai daugiau

pajebtj tie hameriai ne hameriai, bet jei pridaro nesamoniu ir muistosi, o ne taiso, juo labiau, kad dar kaulija avansus, kaip cia kazkuris rase, kad uz broko taisyma persamdytiems sumoket, tai nu nx tokia firmele Taip ypac jei dar i snuki siulo Baisus O siaip sekmes jiems, tegu dirba, pasiskaito ir pagalvoja, ka ne taip padare ir kaip pasitaisyt. Nes siaip ziauriai gerai butu tureti ant LT tikrai rimtas restauravimo dirbtuves, tik sitos, kaip matome, iki to netraukia, bet nieko nepataisomo sioje istorijoje nera.

jei pameta gerus meistrus, niekada niekas ir nedirbs ten kaip norėtųsi Šypsena Nemanau, kad meistrai išėjo šiaip sau Mirkt Jei būtų viskas ok, yra tu auto fanatų, kurie ir darbo valandų neskaičiuotų, bet kai tokią sritį pakelt norima pirmoje vietoje pozicionuojant euro kalyklą, o ne kuriamą vertę ir kokybę - laukia epizodinė veikla Šypsena