Imones networko kurimas

Imones networko kurimas

Gal kas turite ideju, kokiu budu greiciausiai ir patogiausiai galima butu sukurti kompanijos naudingu kontaktu tinkla? Kaip tuos kontaktus sisteminti, atrinkineti ir t.t. Šypsena

na… tokiais atvejais siaip programos specialios daromos Šypsena o realiai, tai ka tu turi mintyje rasydama “kontaktu”? kazkokiu duomenu? ir kas tas “tinklas”? programa per kuria visi gali paziureti tuos duomenis?

o tarkim toks simple variantas, kaip access’as, netinka?

omeny turiu ne kokia programa, su kuria kontaktus tvarkyti butu galima (na ji taip pat reikalinga, taciau kiek veliau), o pati “tinklo” kurimo procesa. reikalinga issiaiskinti, kas kokius naudingus kontaktus imoneje su kuo palaiko, kaip tuos kontaktus puoseleti ir neapleisti (kaip augaleli koki auginti Juokiasi), bet o ka daryti PASKUI? Nekaltas Šypsena ziuriu, cia labai dar naujas dalykas Lietuvoj, bet net ir angliskos informacijos apie tai labai mazai, apie lietuviska jau nebekalbu…

naujos pareigos ir iskart inovacijos? Šypsena Juokiasi gerai varai! Cha cha ir tikriausiai visgi pradziai reiketu knygutes pasivartyti apie tokius procesus… ir kiekvienai imonei tai labai specifiska struktura bus Šypsena uztai gal ir info taip daug nera, nes tiesiog elementariai tai labai sunku apibrezti… o niekas ir neskuba to aprasineti Šypsena

ne del nauju pareigu cia, visai ne del to… tiesiog siaip dalykas, kuriuo domiuosi Šypsena

Mano manymu, tai Tau elementaraus groupware’o reikia Drovus Pasiziurek mano anksciau uzduotas temas, kazkada kaip tik to ir klausiau bangieciu Mirkt

na manau labiausiai tam tiktu ka isvardijai cia - MS Access, MySQL, MS Outlook (arba kitos Outlook alternatyvos).

na, nedarykit klaidu iskarto meginti rasti technini sprendima. pradzioje, tai tavo interesu sritis yra tikrai ne nauja, nors tiesa pasakius dar nelabai pagaunu teorine dali. Ar kalba eina apie vidiniu organizacijos kontaktu valdyma, t.y. kai dideleje imoneje yra siekiama identifikuoti neformalias grupes, kad butu galima atitinkamai formuoti produktyviasnias darbo komandas. Ar tau reikia isoriniu kontaktu, t.y. kas ka pazista ir kokios gali buti is to naujos pardavimu galimybes. Ar tu megini ale CRM sprendima daryti? ar KM? Šypsena gal tau tiesiog reikia SFA (sales force automation)…

kalba eitu apie isorinius kontaktus, kuriu specialus palaikymas galetu duoti naudos Šypsena jei kalbeti apie kompiuterine programa, tai greiciausiai naudociau Goldmine.

aciu, butinai paziuresiu Mirkt

paziurek tada bestsoftware.com kelis sprendimus ACT! ir SalesLogix CRM. Jie yra palyginti nebrangus. Visa beda, kad irgangos turejimas dar nesukuria proceso ja naudoti, nes cia ir yra isesmes sunkiausia galis priversti darbuotojus naudotis sistema, kuri tik naudojama duoda nauda. sekmes!