Imones networko kurimas
Gal kas turite ideju, kokiu budu greiciausiai ir patogiausiai galima butu sukurti kompanijos naudingu kontaktu tinkla? Kaip tuos kontaktus sisteminti, atrinkineti ir t.t.
na… tokiais atvejais siaip programos specialios daromos o realiai, tai ka tu turi mintyje rasydama “kontaktu”? kazkokiu duomenu? ir kas tas “tinklas”? programa per kuria visi gali paziureti tuos duomenis?
o tarkim toks simple variantas, kaip access’as, netinka?
omeny turiu ne kokia programa, su kuria kontaktus tvarkyti butu galima (na ji taip pat reikalinga, taciau kiek veliau), o pati “tinklo” kurimo procesa. reikalinga issiaiskinti, kas kokius naudingus kontaktus imoneje su kuo palaiko, kaip tuos kontaktus puoseleti ir neapleisti (kaip augaleli koki auginti ), bet o ka daryti PASKUI?
ziuriu, cia labai dar naujas dalykas Lietuvoj, bet net ir angliskos informacijos apie tai labai mazai, apie lietuviska jau nebekalbu…
naujos pareigos ir iskart inovacijos?
gerai varai!
ir tikriausiai visgi pradziai reiketu knygutes pasivartyti apie tokius procesus… ir kiekvienai imonei tai labai specifiska struktura bus
uztai gal ir info taip daug nera, nes tiesiog elementariai tai labai sunku apibrezti… o niekas ir neskuba to aprasineti
ne del nauju pareigu cia, visai ne del to… tiesiog siaip dalykas, kuriuo domiuosi
Mano manymu, tai Tau elementaraus groupware’o reikia Pasiziurek mano anksciau uzduotas temas, kazkada kaip tik to ir klausiau bangieciu
na manau labiausiai tam tiktu ka isvardijai cia - MS Access, MySQL, MS Outlook (arba kitos Outlook alternatyvos).
na, nedarykit klaidu iskarto meginti rasti technini sprendima. pradzioje, tai tavo interesu sritis yra tikrai ne nauja, nors tiesa pasakius dar nelabai pagaunu teorine dali. Ar kalba eina apie vidiniu organizacijos kontaktu valdyma, t.y. kai dideleje imoneje yra siekiama identifikuoti neformalias grupes, kad butu galima atitinkamai formuoti produktyviasnias darbo komandas. Ar tau reikia isoriniu kontaktu, t.y. kas ka pazista ir kokios gali buti is to naujos pardavimu galimybes. Ar tu megini ale CRM sprendima daryti? ar KM? gal tau tiesiog reikia SFA (sales force automation)…
kalba eitu apie isorinius kontaktus, kuriu specialus palaikymas galetu duoti naudos jei kalbeti apie kompiuterine programa, tai greiciausiai naudociau Goldmine.
aciu, butinai paziuresiu
paziurek tada bestsoftware.com kelis sprendimus ACT! ir SalesLogix CRM. Jie yra palyginti nebrangus. Visa beda, kad irgangos turejimas dar nesukuria proceso ja naudoti, nes cia ir yra isesmes sunkiausia galis priversti darbuotojus naudotis sistema, kuri tik naudojama duoda nauda. sekmes!