Ilgojo savaitgalio auto
Su tuo viršutiniu tikrai šokčiau prieš apatinę ant dreeego
cia tavo abi?
abu nevaliuxos, tik viena rekia bele kiek jauciu, o kita sniokschia
Su pirmuoju prasukta labai nedaug km,bet ispudziai labai neblogi - reaktyvine taburete su gerai “patrumpintom” pavarom bei tikslia deze(pirma karta randu toki prancuza ),labai stipriais stabdziais,a la Vtec’iniu matoru(kuris atsiskleidzia tik virs 5k rpm ir iki ~7 redlaino),ir standzia pakaba
Tiek kad kartais patampa nekontroliuojamu FWD
Su antruoju prasukta >500km - stiprus matoras,kietoka vaziuokle(itariu del r19),solidus apetitas ir aisku fokiska kokibe
Abu agregatus teko patestuot pirma karta,tai ir ispudziai siokie tokie liko
na su antraja dreeegas kazkaip nelabai idomus,o va pirmoji tik to ir tepraso,bo iki kokiu 4k ana yra biski mires reikalas,ir tik del gero perdavimo jos nereikia kad ir miesto salygom stipriai grezti
tokia ir reaktyvine 7.3s, kai mechaninis allroad’as 7.4s, tiesa pas clio 11:1 suspaudimas aina ana nx
Nu reikia pavaziuot-lupa tikrai neprastai clio na 11:1 anoks ir stebuklas dabar jau
Sitas allroadas tiprtonickas,tai didelio ispudzio nepalieka,nes masina masyvi,bet variklis pats tas tokiai masei
Tiesa,ana turi ir sildoma vaira
blia dalykas…
Clio - 182?
nezinau,itariu 170
tos clio gerules, niekur tokios neradau kai ieskojau
o clio… maciau holivude draskesi bet nepatikejau kad taip gali eit kazkoks renius
o zyls geriau valin>?
o eske?
klausiu ar geriau zylas eina uz anuos abu clio ir 2.7T ?
kiek universalas kainuoja? kelintu metu? jei parduodi i privata brukstelk.
tipo klausi ar nupustum abu situos?
noriu clionkes
nu istaikysim proga Slashai…
su antraja tenka daznai trintis, super oporats!