HONDA YRA HONDA!!!

HONDA YRA HONDA!!!

Ka reiskia kaip priziuresi? Dabar pas mane Honda stovi graziai nudazyta, jokiu rudziu ar dideliu ibrezimu nera. O kokia dar reikalinga ypatinga prieziura? Ar pries reikia ziema kuo ispurksti, istepti, ar tik siaip, - rupintis kebulu tik tada, kai islenda rudys?
Beje, girdejau toki teigini, kad 90 -uju pradzios laidos japoniski automobiliai yra geriau apsaugoti nuo korozijos, nei beveik nauji…

hondos varikliai neuzmusami, gali greziot kiek nori, neuzkalsi ir tepaliuko tikrai nepaims, nebent vaziuosi istysai ant ribotuvo Šypsena o siaip minusu nera

2 SETH. Man irgi atrodo, kad Hondos varikliai neuzmusami. Atsimenu kazkada draugelis turejo 1984 metu Honda Civic, tai visa ziema pravazinejome veikiant tik 2 masinos cilindrams, - ir nieko, paskui sekmingai pardavemeŠypsena P.S beje koki pili tepala i savo automobili, kokiu firmu dedi filtrus, kur perki detales. Gal gali pasakyti, kur galeciau rasti info apie Honda prieziura ir eksploatacija?

sadm rašė:

Beje, girdejau toki teigini, kad 90 -uju pradzios laidos japoniski automobiliai yra geriau apsaugoti nuo korozijos, nei beveik nauji…

turejeu ''90 metu cvieka- rudyjo kaip velnias. kaip opelis kox Šypsena) dabar turiu ''90 galo akorda- nei vienos rudies niekur nera. masinu jokiu ten antikoroziniu priemoniu nevareu, nej taj nej anaj. beje, ''91 civicas irgi nerudyjo. 93 acordas irgi negaliu sakyt kad butu rudyjes, nors irgi niex nepriziurejo Šypsena

pas mane pvz 1991m. civikiukas 1.6 dohc vtec ir kebulas cinkuotas, del rudyjimo tai tikrai gerai Šypsena nes dar jokiu zidiniu nera

atas_ rašė:

sadm rašė:

Beje, girdejau toki teigini, kad 90 -uju pradzios laidos japoniski automobiliai yra geriau apsaugoti nuo korozijos, nei beveik nauji…

turejeu ‘’’‘90 metu cvieka- rudyjo kaip velnias. kaip opelis kox Šypsena) dabar turiu ‘’’‘90 galo akorda- nei vienos rudies niekur nera. masinu jokiu ten antikoroziniu priemoniu nevareu, nej taj nej anaj. beje, ‘’’'91 civicas irgi nerudyjo. 93 acordas irgi negaliu sakyt kad butu rudyjes, nors irgi niex nepriziurejo Šypsena

nemanau, kad turetu kazkokie minusai islysti- dziaukis maloniu vaziavimu. su laiku naturaliai prades plastmases girgzdeti, to ne vienas japonas neisvengia. mylek ir ji taves neapvilsMirkt

o kebului tai jokios spec prieziuros nereikia. jei nedauzta arba gerai sutvarkyta, rudyti neturetu.

Chebra, bet kur man rasti issamios info apie siu automobiliu eksploatacija ir prieziura???

honda xxl rašė:

pirk legenda. keturi metai vazineju vargo nematau.

Kad as sita tik pries 2 menesius pirkau…Šypsena Ir zadu su ja 3-4 metus vazinetiŠypsena

civikiukai gerai kol vazhiuoji, bet jau kai kokia avarija buna, juos tik sumala kaip kokia skardine… Liūdna
machiau karta toky sumalta kaip ****a… tipo kakta y mersa 19 lupo!
civikas iki puses susitryne, o mersui truputy priekis sulinko ŠypsenaŠypsenaŠypsena
tai wa tiek!
o del varikliu tai nesiginchysiu, neblogi tikrai Šypsena

e che… Civikelis vs. Merc… buta chia ko… Taigi skarbonke… Nieko ypatinga - namu sheimininkiu kibiriukas, varikliai tikrai neblogi, bet vistiek skarbonke…

Seriozha rašė:

civikiukai gerai kol vazhiuoji, bet jau kai kokia avarija buna, juos tik sumala kaip kokia skardine… Liūdna
machiau karta toky sumalta kaip ****a… tipo kakta y mersa 19 lupo!
civikas iki puses susitryne, o mersui truputy priekis sulinko ŠypsenaŠypsenaŠypsena
tai wa tiek!
o del varikliu tai nesiginchysiu, neblogi tikrai Šypsena

Vadinasi, svarbiausia nieku neatsitrenkti?Šypsena P.S o man svarbiausia ir yra variklis, jo jega ir ekonimiskumas, o ne kazkoks ten suknistas kebulas. Turbut smarkiau atsitrenkes iskart parduociauŠypsena Beje, gal kas zino ar brangiai kainuoja civicu skardos???

Nu tai va … ??? … ??? … ??? = ???

Nu chia maciau gerai suderinta hp ir nm derini.

~170 hp 2.0 turbo svoris 1.8t 0-100= 6.9s

Tai pagal cveko svori ir hp turetu gautis ~4.5s o taip tai tikrai nebus. Bus apie nuo 7-9s
Taip kad chia ir yra bairis su nm

gts rašė:

Kas is tu ag jei sukimo monmentas Blogai . Tada ir is tu pripaisitu ag naudos jokios.
Pvz. buna 3.0 ir 140hp bet startas geresnis negu kokio su 200hp o todel kad sukimo momentas Gerai. Taip kad stebuklu nebuna ir pripaisiti ag dar nieko nereiskia.

matai, sukimo momentas gerai, bet jei skaiciuokim, kad sukimo momentas yra kokie nors 240nm, o arkliu tik koks 100, tai tu koki civika kaip pavyuzdy su 240ag ir 100nm padursi zemose apsukose, bet tau bus krachas vidutinese ir aukstose, nes arkliu nebera oro pasipriesinimui nugaleti ir kt. taip kad momentas yra gerai mieste, kai nespaudi tapkes, o jeigu varysi iki 5 - 6k rpm pamatysi kaip gerai palieka. beto tu ta momenta gali isnaudoti tik 1 pavara, nes poto jau ir apsukos bus didesnes uz max momenta tai ir momento nebus, nei arkliu.

kazka papezejau Cha cha bet teisybes yra b iski Cha cha

nu jo, del sukimo momento, palygink:
cvekas VTi 1.6 - 160 AG, 143 Nm.
audi A6 2.6 1995 - 150 Ag, 250 Nm.

matai skirtuma?
o nx tau tos AG jei tu ju nejauti, vienintelis dalykas, kuri gali pajusti savo jutimo organais yra sukimo momentas ir absoliuciau px kiek ten AG.

kitas reikalas kad VTEC’'as ta sukimo momenta islaiko gan ilga laika (didesnis apsuku intervalas) Aš nekaltas bet irgi - ziurint su kuo lygint…

nu dar - AG gal ir pajausi jutimo organais, bet tik akimis, kai ziuresi i tech. charakteristikas. Cha chaCha chaCha cha

sadm rašė:

Ka reiskia kaip priziuresi? Dabar pas mane Honda stovi graziai nudazyta, jokiu rudziu ar dideliu ibrezimu nera. O kokia dar reikalinga ypatinga prieziura? Ar pries reikia ziema kuo ispurksti, istepti, ar tik siaip, - rupintis kebulu tik tada, kai islenda rudys?
Beje, girdejau toki teigini, kad 90 -uju pradzios laidos japoniski automobiliai yra geriau apsaugoti nuo korozijos, nei beveik nauji…

Rupintis juo. Vaskuoti , poliruoti, plauti daznai. Ziemai nuvaskuoti ir su silikonu ben t karta i savaite pereiti per kebuliuka. Vat tada jis laikys ilgai ir nuobodziai. Dar gali pasidaryti antikorozine, tai isviso bus gerai.

J.

nekreip demesio i visokiu "vokiechiu" ****avojimus, pazhiurek kas yra lealiai pvz. darguose ,ziede ar sprinte , V-Tec’‘ai daro visus golfus su doxlais G60 kompresoriais ar su VR6 kuriu resursas max 250k km ir gali kapitalke daryti ir tai ne ish pirshto lauzhta, o rimtu motoristu. Del skardu taip jos yra plonos, bet plienas kokybishkas, todel tikrai jei nebuvo dauzhyta nebus korozijos…o , kad pas mus 80% auto atvazhuoja dauzhtos ir daugelis padaroma varymui i turgu, tai ir lenda rudys. O del hondu "neuzhmushamu varikliu" tai nebuk naivus, jie tikrai uzhmushami Šypsena, nebutu tada postu apie zhiedu v-tec’'ui ieshkojima ir pan, plius kai pareis variklis, galesi priduot mashina ir shrota Šypsena nes detales tai tikrai "kosminemis" kainomis…

gts rašė:

Nu chia maciau gerai suderinta hp ir nm derini.

~170 hp 2.0 turbo svoris 1.8t 0-100= 6.9s

================================
O jei ne paslaptis kokia cia masina kad 1.8t sveria turi 170ag ir per 6.9 100 ima? o gal cia norejai pasakyt bendroji mase?