Honda Civic, nuo ~3500-4000rpm prasideda \"antrasis kvėpavimas\"?

Honda Civic, nuo ~3500-4000rpm prasideda “antrasis kvėpavimas”?

Sveiki, galbūt na naujiena, turiu šiokį tokį kibirėlį: 92m Honda Civic, 1,5i 16V… Tai va, kiek pastebėjau tas dalykas pasireiškia pjaunant 2,3 pavaromis tikrai, ir nesu dar įsitikinęs, ar ir 4, daugiau nei ~3500 apsukų per minutę - atsiranda lyg dar papildomas trūktelėjimas, kurio pasekoje "pagreitėja greitėjimas", jeigu taip galima išsireikštiCha cha Kas vyksta? Kompas supranta, kad vairuotojas kažkur skuba, ir įsijungia "turbo" režimas?Cha cha Gal kas žinot, kaip tai moksliškai paaiškinama?

tai gal pas tave VTEC? tada mars skaityti tema apie VTEC variklius, visai neseniai kazkas labai graziai paaiskino!Liežuvis

Nea… Temą apie V-TEC perskaičiau su dideliu susidomėjimuNekaltas Tai kad niekur neparašyta ant variklio, kad V-TECNekaltas Ir iš vis, ar būna 1,5 civikai V-TEC? Čia reikėtų turbūt Blin paklaustNekaltas

Is tavo zodziu panasu kad sneki apie V-TEC varikli Taip

http://www.canadiandriver.com/articles/jk/at_010529.htm

http://www.hotrod.com/techarticles/engine/113_0307_vtec/

Bet kaip pačiam įsitikint ar VTEC, jeigu ant variklio parašyta tik H ir 16V?Cha chaNekaltas

pas mane lygiai tokis pats aparatas 1.5 litro 16 valve be jokiu vtec, ir tas antras kvepavimas tikrai jauciamas… o ant vtec tas sutrukciojimas turetu dar labiau jaustis… kaip kazkur skaiciau, jausmas, kai tau vaziuojant dar kazkas i sikna ispiria… 1.5 vtec buna, bet ten kitoki bishki, vadinas jis e-vtec… kuriame nelabai to antro kvepavimo pajausi…
kalbant apie taviski mineta varikli, galima mastyt butu taip, kad tas kvepavimas atsiranda prie max sukimo momento ir tesiasi iki max galios apsuku, dabar tiksliai nepasakysiu, bet sukimas pasiekiamas kazkur prie 4000 rpm, taip va viska butu galima paaiskinti… o jei labiau gilinantis, tai reik ziuret i variklio techninius parametrus kodel taip yraMirktLabas

jei ant variklio parasyta tik H ir 16 v, o apie vtec nei zodziu, tai jokio vtec pas tave ir nebusŠypsena nes kai jis buna, ant dangtelio ir buna parasyta, kad vtec… jei itari kad kazkas ta uzrasa mistiniu budu nutryne, ziuri prikniedyta lentele tokia, uz akumuliatoriaus melyna tokia, ten yra masinos numeriai, tarp ju rasi ir VIN bei variklio nr (kuris pas tave bus D15B2 arba D15B7). tai tuos dalykus nusirasai, ir bandai po katalogus ar duomenu bazes knistis, kol galutinai isitikinsi, kad pas tave jokio vtec ir neturi butiLaimingas

o pas tave doch ar ne?
jei doch tai viskas aisku nes jie miegsta aukstas apsukas

dar labai senai apie vtec buvo kalbėta, paieška puikiai susirast galima.

ant vtec jokių trukčiojimų nesijaučia…Tas ir yra, kad esant maksimaliai apkrovai išlaikomas apyligis sukimo momentas, tiek esant mažiems tiek vidutiniams, tiek maksimaliems sukiams.

lengviausia apie tai spresti pagal bloko numeruką, pvz., D15B1/2, D16Z6 ir pan.

HONDA yra HONDA Cha cha

Viskas cia normaliai, kai as turejau civika irgi taip buvo.

Iprasi - patiks Šypsena

M.

Ar civiku kebulas cinkuotas ar ne?
Ir nuo kelintu metu?

pas mane kai antra karbo kamera isijungia irgi jaucias neblogas truktelejimas Šypsena ir panashiai nuo tiek apsuku, o jei i tema tai daugeliui varikliu, pakilus apsukoms iki tam tikro lygio jauciasi shioks toks pagyvejimas. ypac kai daug voztuvu yra