gybridas
vietoj cls
Geruliai jie man tik muzikos reikia viduje normalios,kad ir mark levinsos stovi truksta ciongo vistiek
Pas mane mark.lecinson,tai uz cls bose skamba geriau. Lexus toks… jo pliusas kad neprisikta ju ir nevogia daliu,priesingai nei vokieciu. Ir aisku idomiau atrodo uz 5er a6 ar e kl. Bet iki 6er ar cls irgi toli grazu…
Kolega tokį trina. Patenkintas. Sąnaudos protingos, gedimų minimaliai, iš USA kažkada parsiplukdė, tai ir kaina protinga gavosi.
As sau mastau toki nusikirst,galvoju po 18 metu vazinejimo su volva isbandyt kazka kito Bet uzsienyje nieko gero nera kaina normalesne, perekupam uzdirbt duot gaila siaip viskas gerai su jais,draugelis is lexus salono sake tik neziuret su aktyviu stabilizatorium,nes brangus ir nelaiko lietuvisku ziemu
Nu o kas tiem stabilnikam buna? Siaip tai kvaila rinktis masina pagal tai ar yra stabilnikas ar ne… Perekupui 5% sumoket nemanau kad yra daug…
tai netempia iki cls?
Tai jis ten hytras aktyvus kazkoks su tepalais viduje,tipo prisitaikantis prie kelio sake salnikai kazkokie nelaiko,na kvaila nekvaila, gana amortikai sitiem po 250eur vnt kastuoja reguliuojami,tai gal to stabilizatoriaus aktyvaus ir nereikia
šitie 430 dar dujinasi ir važiuoja pusę pempės. Prietaisų skydelis jų baisus Toks toyotinis iš 90’
430 ir 450h yra skirtingi modeliai, bet 450h irgi dujinasi Stulpas, nepatikesi, bet regulioujamos pakabos amortikai kainuoja deveti 200-250eu
o devetas paprastos pakabos amortikas nereguliuojamas devetas 40eu
IR kas keisciausiai, JIE TINKA, sumeti paprastus nei PYPT nei lempute neuzsidega
vat cia tai masina… pabandyk i bmw i audi ar mb sudeti kazka, kas nepriklauso. vaziuot neleis
speju ir su aktyviu stabilniku panasi situacija… na japaskos kaip ir kvailai padare, bet devetom senom masinom tai didziulis pliusas kad gali deti aftermarket pigias dalis i ja. sharasito, tai kad cls’as ta pati e klase w211 2003metu
Garso izoliacija geresne mb, mb minkstesnis. Inovacijos geresnes lexus, salono kokybe merso. Nu standartine situacija. Mersas siaip lygiu neturi nei tarp vokieciu
šikseri, jei 500e uždirbi iš oro, tai nemokečiau, bet pvz jei perka perekupas lexusa per interneta koki dauzta lengvai, prisiima ant saves kad kazkas bus daugiau giliau problemos(pvz tu x5 paemei prisiemei rizika ne tik dauzimo bet ir dezes ir valvetroniko) + kisa savo laika ir saibas, ir 5proc nuo masinos vertes yra mizeris… kai tu masina perki cia ir dabar ir kas svarbiausiai ciupineji vietoj, gali i servisa nusivaryt… bet aisku 5proc retai buna, daznai daugiau nori uzdirbt perekupas, ir pelnytai…
kas dar perka naudotus amortizatorius masinai uz 10 keur ?
autoplius.lt/skelbimai/lexus-gs-450-3-5-l-sedanas-2008-benzinas -4822730.htmlvariantas gal, kaina Kad tik Italas, gal surizikuot
Graziai atrodo Papasakok apie sanaudas mieste?
KYB’o originalus paprastos pakabos amortikai visi 4 budavo kazkas grubiai apie 400eur su siuntimu (~250e amortikai ir ~ 150e siuntimas su viskuo) is Japonijos arba is USA. Pasikeitei viena kart, jeigu reik ir pamirsai. Su tais devetais po 40e, tai ziurek po poros menesiu vel keisi.
Geras auto net ir tojota carinos langų atidarymo mygtukus jai atleisčiau. Tik kad bagazines ner
bet trauka
Devetu amortiku nerekomenduoju niekam keisti. As tiesiog kaip pvz daviau, kad devetas reguliuojamas 250e o devetas paprastas 50e TIkrai geirau 100eu sumokejai uz paprastus, turesi nereguliuomus, bet vaziuos ta masina normaliai. TIe reguliuojami tipo yra toks varikliukas, kuris statosi ant amortiko, paspaudus mygtuka sport, tas amortikas biski pasisuka ir pakieteja… Tai ten mizeris realiai… I naudota masina nauju uz 1,5k~eu tikrai nepirkciau
paprastus susimetei ir gazuoji… o va koks bmw su DTS(ar kaip tas vadinas) ar ten mersas su AIRMATIC, ar audi xuj ten ka pakeisi, uzlinko pagalve ar amortikas(o daznai viskas kartu) ir kisi deveta ****a uz 600euru ir lauki kitos ziemos, kai uzlinsk greiciausiai vel
Stulpas, a dar kas nors perka masinas is italu?
ten srotu srotai is desim 9vnt pareina… Nei tepalu keicia, drozia, **** ten jas belekaip. Jei is italu tia imt mersa ar kazka tokio, kuris realiai rudyja kebulas, nes is ten kebulas nebus supuves… bet tik ne lioxa… As va 08m pasiemiau su serviso istorija visa ir rida 80k km uz 13 stuku… Taip permokejau, bet kai rida tokia… tai masina manau bedu nekels
Amortikai nauji 250eur kainuoja,tai kas uz naudotus tiek moka? nu italiskas irgi su istorija lexuso tai gal keite kazkada tuos tepalus laukiu vin koda atsiust turi, rafi as paimu uz 9k, skirtumas 4k eur,tai uz tiek ir varikli ir batareika pasikeisiu,ir dar lieka Negiriu as tu italu bet is foto kaip italui neblogai atrodo sitas lioxa.
Rafi, o tai gybride ne tiesioginis įpurškimas, kad dujinasi?
Robi, netiesioginis. Kaip GMC savo gybryda uzdujino? (pagal mane cia tas pats motoras su batareika eina, arba lb panasus) Stulpas reguliuojami 250eu vnt kainuoja? allegro.pl/amortyzator-przod-prawy-i-lewy-lexus-gs450h-05- i6248 091088.htmlstulpas, pagal vin koda bb ka tu pamatysi is italu, nebent komplektacija… siaip rezerva turet zjbs, bet niekas neivertina nervu tvarkant kazka ir niekas neivertina kad pati masina pravaziavusi 150k vakaru europoj bus tiesiog smagi, apynauje, nesuvaryta masina, kai tuo tarpu 300k pramynusi italuose jis bus vemaline. salonas pabraizytas, panesiota tiesiog, ir tas rezervas neatpirks. as pats irgi imu aisku geriau daugiau pavazineta masina… bet jei imti ilgam, ten 5~metam tai bbz… tu lexusu lt galima paieskot kur parejo is jav musti dar pries 4-6m~ ir vieno savininko ilgai vazineti… ir ridos bus padorios… o italijaskos ten dazniausiai nukrusa juos belekaip. na bent jau i tojota nuvezk pries pirkdamas…