gti


gti

autogidas.lt/skelbimai/citroen-bx-gti-hecbekas-1991-0119437 934.html

tai bent gti 81kw Juokiasi 91metais ir be gti uzraso buvo galingesniu masinu

rida Gerai Cha cha

88 kw siaip. nera ko juoktis, cia gti su 8v. 16v motoras turejo 119 kw. litrazas pas abu 1.9l. analogiskai tu metu bmw 318i turejo 85 kw,o 318is 100 kw Nekaltas

tona sverianciai masinai sociai to motoriuko.

ir simta jeme sitas bx’as nei analogiskas bmw. siaip jeigu butu 16v arba leader, tai imciau toki negalvodamas.

ir per kiek gi ans simta jama, 12-13sek?

9,8

85kw norma, 9.8 isibegejimas. Kadetas 85kw, berods per 9 begejosi Šypsena

88kw, 1050kg, 9,8 iki simto, 198 maximalke, sukimo momento pikas prie 3000, tad kasdienai vazinet normalus variantas. mieste 10 litru kuro.

kadetas mazesnis siaip. ir lengvesnis speju Mirktcia jau pagal vectra reiktu ziuret. krc, kaip jus bevarytumet ant citroenu ir kosmoso, vistiek prancuzu avtopromas tam laikui geras masinas dare. dabar irgi.

Pirkčiau iškart, jei garažas tuščias būtų Taip

vat butet, pritariu paskutiniam postui.

siaip sitam garaze dabar nelaikas stovet…kas del ridos- ji tikra, masina buvo paimta for fun, kaip isskirtine masina…ir niekad nebuvo droziama kaip darbine… taip pat buvo tvarkoma tad jokiu mitiniu hidraulikos tekejimu ar panasaus meslo nera… be to realiai norinciam pirkt uz 2300 atiduot galeciau… o kas liecia pati vaziavima- del sukimo momento piko pakankamai mazom apsukom pradziai nepratus dozuot gazo neretai cypanciais ratais pajudama Cha cha jei toks geras kodel parduodu…atsakymas paprastas…turiu dar viena bx…ir renault 5 16v… tad masinu kaip ir per daug…