Paklausk tokio dedes DOMO (nezinau jo niko sitam forume), bet jis turi AUDI 200 Jis tau tikrai paporins kaip is AUDI 100 pasidaryt AUDI 200, ir kaip ikishus keliolika tukstanteliu $$$ pasidaryt supertiuninga. Dzin, kad masina imanoma parduot paskui maksimum uz $ 2000
su matematika visada problemu turejau, bet ten buvo atimties, o ne dalybos veiksmas.
Bet esme, ne tame, kad su nuomone perlenkiau lazda, manau, visi sutiks, kad 200-ine uz 100 daug geresne tachka.
Audi 200 2.2 Turbo - raketa 2.2 zhemose apsukose jau shis tas, o kai turbina papuchia virsh 3000rpm tai visai smagiai rieda. Tiesa, gal kiek minkshtoka…
Turejau 200 TQ 20v gerai priziureta su veikiancia turbo, kompresija po 13-14. Traukos netruko, bet benzo srebimas prasoko visus mano lukescius ziema mieste vazinejant atstumais iki 5 km benzo srebe apie 18 l cia vaziuojant ramiai. Tai jei benzas neproblema tirai pirk
visu pirma jei snekate apie 2.2 uzputima iki 300ag (arba kad tai tas pats variklis kaip ir pas S2), tai nepamirskite pamineti vienos smulkmenos - 20v. O tokie varikliai (3B) gana didele retenybe. Didzioji dalis A200 - turi paprastus 2.2 turbo 10v. Aisku ir jie uzpuciami kazkur iki 220-250 ag (standartas 165) , bet ne daugiau.
o del minkstumo - kvatrines A200 yra pakankamai kietos, lyginant su standartine A100 - ten dedasi kietesnes ir trumpesnes spyruokles, kietesni amortikai.
O siaip - labai teisinga masina. Jei nenusirksi uzdroztos - vazinesi ir dziaugsiesi. Pries imdamas patikrink ar galinis tiltas gerai veikia ir gumas.
a kaip pas juos wap’as veikia? nelagina pats telefonas? tarkim komentara ilgesni galima parasyt? ar klviatura patogi, lengvai spaudos? gal kas turejot ir sita ir t610? kokie +/- ? o tu spalvu tik paciam meniu maza…tai px