gal kas nori pirkt? ;)

gal kas nori pirkt? :wink:

cgi.ebay.co.uk/2004-Ferrari-Enzo-in-Red-F1-style-Supercar-Only- 800km_W0QQitemZ140028428928QQihZ004QQcategoryZ18180QQssPageNameZWDVWQQ rdZ1QQcmdZViewItem

brongokai Liežuvis

pala kaip bus bilingo endas, tada galesi sakyt apie ‘brangokai’… Mirkt

su FIN numeriukais prie vokietyno daznai stovi panasi Taip

joo, panasi Nekaltas Cha cha Cha cha Cha cha matai, bbs su pirstu irgi panasus Cha cha Cha cha Cha cha

lol

Blia norjejau nupirkt, bet neduoda Bidint Užsispyręs tipo reik su pardaveju susisiekt Žliumbia

man atrodo gali buti musta Taip ir kilometrazas atsuktas Taip

bet jus dar paziurekit i ‘klausimu-atsakymu’ skilti Cha cha Cha cha Cha chaPvz: : Wow look at that ebay counter ! Nearly as good as the car, how about a swap for my Evo and the best blo job you will ever receive, everyday for the rest of your life, go on you know you want to lol. Jackie 16-Sep-06 A: Hello Jackie, firstly thankyou for visiting the auction. I am glad that you like the car. However, I feel that Ebay is a far too formal medium to discuss such matters. Perhaps we could come to some sort of other arrangement? Say, Coffee, Candle-lit dinner and then maybe a bottle of vintage whilst overlooking the thames? Please find my contact details enclosed below. Regards, Flogit4u Juokiasi Cha cha

jamam Šypsena

kad tam garaziuke daug kibiriuku stovi