gal kam teko isbandyti KIA RIO?

gal kam teko isbandyti KIA RIO?

Cia dairaus i nauja KIA RIO. Gal kas bande ir gali pasakyti savo nuomone?

Dar kiek prisidejes nusigriausi masina - Opel Astra. Kam tau zaislai?

2 egis69

tai savo meilės atsisakai? Cha cha (turiu omenyje retro)
O gal papigiajai gauni tą Rio???

2 ddt

čia tokis situacijas gaunasi: lojalumas firmai Šypsena negi tu skraidysi POL, kai dirbi LA? Mirkt

Nu teko vaziuoti su ja . Uz vairo nevaziavau. Uz vairo vaziavo nerealno, taip kad bandyk jam parasyti papasakosŠypsena

A, jei reikalas lojalume - persiprasau tada Cha cha

Kija vos vos geresne uz Devu, kuri savo ruoztu yra pigiausiojo opelio seselis lietinga diena. (va kaip literaturiskai pavariau)

Niekosau truputis kur KIA su viskuom 33 000 Lt ir kur ASTRA tos pacios komplektacijos 55 000 Lt

pa liubomu uz 33 000 lt, kaip mano broliukas sako, masina galima pagaminti nebent is ryziu ir sudo misinio, o ne is metalo.

Elementari matematika (kurią net ir aš sugebu paskaičiuoti):
KIA be rimto remonto tau ilgiau trijų metų netrauks, t.y
33000:3=11000 Lt/metams
ASTRA, manau, penkis metus tikrai trauks:
55000:5=11000 Lt/metams
Tai leidžia daryti išvadą, kad šie automobiliai per metus atsieina vienodai. Tačiau, pabandyk parduoti KIA po trijų metų ir ASTRA po penkių metų. Kurios iš jų vertė greičiau krenta? Už kurią iš jų po kelių metų galima gauti padorius pinigus? Su kuria iš jų normaliai važinėjant teks dažniau užsukti į servisą?
Aš jau nekalbu apie dizainą…

na taip - astra tikras dizainio triumfas Apakęs

Apie dizainą resetas teisingai pastebėjo Cha cha
O kiek tu važinėsi? Jei per metus 10 k km, tai Rio ir 10 metų pratrauks. Jei po 50 k km - tai ir astra 5 metų neištrauks Šypsena

Gal ir ne triumfas, bet jau italai su Rio dizainu labai didelį grybą nupjovė…
Dėl savo muilinių dizaino korėjiečiai ir kiniečiai labai jau dažnai priversti atnaujinti savo modelių išvaizdą.

dizainas - skonio reikalas, todėl ir ginčai visiškai beprasmiški… man, pvz., didžiausia nesąmonė yra fiat multipla Baisu o vat vienam pažįstamui tas automobilis yra Gerai

beje, nei italai, nei korėjiečiai dizaino atnaujinimu nėra lyderiai. kiekvienas naujas bet kurio gamintojo modelis daugiau ar mažiau, bet skiriasi nuo savo pirmtako…

Vieno pažįstamo patirtis su KIA SEPHIA:
Pirkta iš salono, po trijų-keturių metų pakankamai intensyvaus važinėjimo (70-100 km per dieną) į ją remontui sukišta ~16 tūkstančių litų. Gal tai būtų labiau išimtinis ir galbūt vienintelis pavyzdys, bet dėl jo tikrai man KIA ir Daewoo (ir pan.) tran(t)sporto priemonės pasitikėjimo nekelia.

Aš turėjau omeny ne tai, kaip tą dizainą jie atnaujina, o kas kiek laiko.
Pabandykit paskaičiuoti, kiek kartų per pastaruosius dešimt metų buvo Hyundai Sonatos dizainas atnaujintas?

…KIA SEPHIA is salono? Aš nekaltas ir 70-100 tuks. km ir per ta laika 16 000 Lt? Aš nekaltas garantijos tai masinai 100 000 km. Šypsena Tai koki nelikvida pirko? Aš nekaltas be garantijos.
KIA tai ta pati MAZDA tik su kitu zenkliuku. Kiek sake meistrai viskas ten kaip mazdos.
ir dar girdejau kad iki '95 metu 60% pasulyje vazinejanciu mazdu vaziuokles ir pavaru dezes pagamintos KIA’oje?

Nu ir ka tu turi pries MULTIPLA???

ką aš turiu prieš multiplą??? viską turiu prieš multiplą - visiškas blogis, o ne mašina. dizaino prasme. funkcionalumo, galbūt, joje nemažai. bet išvaizda tai Baisu va tą ir turiu prieš ją. be be be Liežuvis

masinyte su dizainu a la "zvaigzdziu karai"