Eismas Vilniuje
Šiandieninė kelionė į darbą (~10km): 1) 3 automobiliai nesustoję prie STOP ženklo 2) 1 apvažiavęs visus per ištisinę ir nuvažiavęs per raudoną (gerai, kad bent pėsčiuosius sustojo praleisti) 3) 3 kitoje gatvėje važiavę priešpriešine juosta (vienas iš jų - mokomojo automobilio instruktorius!) Aš net susimąsčiau, ar čia kartais ne Rusija?
ne, cia sostines vairavimo kultura ir tiek
judesys mieste nx laukt kol shikantys pajudes
O greicio tipo niekas nevirsijo?
Geografishkai ne Rusija, bet…
Man keista kodel batoro g ner pilicijos. Ten kur 50, visi vaziuoja 80-90. Net furos mane lenkia…
Pikcius>galbut Kiek imanoma stengiuosi vengti kamsciu, nes dazniausiai ju metu tokie dalykai vyksta. Mrc>Bet ten tokie labai drasus atvejai
viena juosta stovi, kita skirta judeti i kita puse, bet vistiek vaziuoja. Tikra Rusija
LS>I sita jau nekreipiu demesio. Pats gi irgi ne auksinis. Kas siek tiek nervuoja, tai vaziavimas, tiksliau lakstymas 70-80 gatvemis, kur galima 30. Manau zinai apie kuria gatve kalbu
Woris>Noriu tiket, kad pas mus gerokai geriau
LS>Ten dauguma net nepristabdo pries perejas… Kaip ir pries ta STOP zenkla isvaziuoti i Batoro… Sako rajono mentalitetas…
ale sakės temele…botaniku šou… tie visi punktiniai kenkėjai greiciausiai yra neturalizuotieji…atvaziuoja is… ir pradeda budinti zveriukus… p.s. uzvakar vienas man su pirstu mojavo…tipo per “naglai” ilindau is salyutinio i pagrindine gatve per kamsti…(nors kažkodėl pats praleisti nenorėjo) po to absiziurejau…ogi tojota su registratoriumi
Suomis>Is esmes visada praleidziu/ileidziu visus, kurie vaziuoja ijunge posuki (nebent visa eile tokia ). Visada ileidziu jei papraso gestu,ta pati darau pats. Niekada neileidziu tu, kurie lenda naglai (nes tokie turi sugebet patys ilyst). Siaip sakyciau kad pas mus kultura tikrai pagerejusi. Visgi sios dienos atvejai vercia sunerimti, bet gal tiesiog tokia diena
va kad asiloidai neleidzia persirikiuot pustustej gatvej uzmindami gaza, tai net ir mane buvo siutas paemes, taip ir noris nustumt i sona toki
Gmc, o kaip pats pajutai skirtuma del kitu vairuotoju elgesio i tave del pasikeitusios auto? nes yra skirtumas kaip reaguoja kai su sena ar pajami nauja auto. nors pas tave kitoks pasikeitimas lengvoji > visureigis
siemens, aš jau rašiau, kad pasikeitys iš slyvos į Q5 stipriai pasikeitė, užleidžia daug paprasčiau, traukiasi greitkelio antra juosta daug greičiau, nei važiuojant babuinu kokiu. Daug kas juokėsi tada
tai jo tikiu, idomu passat > toyota koks skirtumas
Pikcius>Kai kurie tikrai turi su tuo problemu, bet sutikim tokiu vienetai siemens1>Sioks toks skirtumas yra, bet nedidelis. Kadangi ~20 masinu turejau, tai blogiausia buvo vaizneti su Mazda 323F ir civiku, nes niekas niekur neileisdavo ir apsimesdavo, kad taves nera
Visgi yra tas efektas, kad su naujesne ir didesne masina praleidzia ir ileidzia labiau. Taip pat yra efektas, kad pvz Subaru visada praleis Subaru. Matyt ne su visom markem taip, bet su kai kuriom yra. Nauja turejau tik Corsa, tai ji niekuo neissiskyre ir jokio skirtumo vaziuojant nejauciau. Atvirksciai karta kieme buvo uzstate taip, kad be sansu isvaziuot ir po 30min laukimo ir pypsejimo niekas nepasikeite
Del sitos Toyotos, galbut yra nedidelis psichologinis efektas, kad tokius dzipus (is tiesu SUV) reik praleisti, bet tikrai nera to, kad visi trauktusi is kelio
Is kitos puses nevazineju as taip, kad man visi turetu trauktis
Pats visada pasitraukiu jei kazkam maisausi ir yra galimybe ta padaryti. Dabar tu SUV privise belekiek, tai jokio isskirtinumo is esmes nera
Bet jei lygint Passat su sita Toyota, tai taip, Toyota lengviau praleidzia/ileidzia/pasitraukia.
ble gal acipalaiduokit su tai botanikizmais? pas kas antra - botanikas do botanikas. axujieli su ta nesamone. net jei debilai uz vairo daro nesamones - taigi ble botanikai, ne kitaip. daznas realiai i veidrodi pasiziurejes pamatys ta pati “botanika”, bet xuj, aplink praktiskai visi tokie, tik ne jis pats.
Šiaip kas linksma, tai riedi sau 55 km/h (plg GPS), ir matai kai varo ten kas nors 80 km/h tarp eilių, dirba, pluša. Ale vis vien atvažiuoji prie kito šviesoforo tuo pačiu metu Šiandien nuo Olandų kalno leidausi per kamštį, iš paskos kažkoks naujas mersas (tas kuris atrodo kaip Passat CC). Įsijungęs ilgas šviesas (matyt dar neišmoko mygtukų visų). Kantriai kentėjau į kėdę sulindęs, nieko nerodžiau
Po to mačiau kaip per Žirmųnų tiltą iš paskos važiavo apsižergęs punktyrinę liniją. Matyt ir vairo dar neišmoko
GMC - o tu irgi per tuos kalnelius Viršupio g-vėj važiuoji gazas dugnas kaip ir kiti SUVai?
Mačiau net Passat Alltrack varė nestabdės
LS greiciau 55km/h netraukia? kilovatu per mazai? su srautu neuztenka judeti?
huntero nesnervuok…
kažkada važinėjau su renault kangoo
buvau iprates kad niekas taves nepraleis, neileis ir pan.
ale po to persedau i Volvo V70 (tuo pat metu policija uzpirko tokiu paciu) - o brol…visi praleidzia, uzleidzia, gero kelio linki…o autostradoje II juosta apskritai tuščia budavo…net bmw ir mersai leisdavo aplenkti be lenktyniu
huntero>Nekreipk demesio, cia nepilnavertiskumo kompleksas pas kai kuriuos pasireiskia LS>Siaip matyt ateina tas amzius/suvokimas kai situ dalyku nereikia (arba l.retai
) ir vazineji normaliai, nes suvoki, kad nelabai kur benuleksi. Lenke sian mane du kazkur skubantys, bet po 2km susitikom vienas paskui kita tam paciam kamstyje
Aisku, smagu paspausti is vietos ar lenkiant, bet stengiesi nedaryti labai rizikingu nesamoniu
Su naujom masinom (ale prabangiom, isskirtinem ir pan
) yra daug problemu pastebejau. Daznai posukiai neveikia, vairas pats sukasi per istisines ir pan. Bet jauciu po pirmo tepalu keitimo tokius defektus sutvarko?
Ne, as graziai per kalniukus varau, nestoju, bet letai/normaliai pravaziuoju. Kitaip viskas sokineja bagazineje
Va Highlanderio minusas - nerandu kur gesintuva padet, kad po visa masina nesivoliotu. Turit patarimu?
Jau sakiau, gal prisukt kur?