e39 turbina
sveiki dalIviai, draugeliui tokia situacija nutiko, manau padesit. Zodziu, dare diagnostika savo masinai e39 02 530d siaip pries ziema, nes tipo uzmynus dugna, biski dumelio ismeta, tai diagnostika pamate, kad turbina nepucia pilnai, nueme varikklio apsauga, pamate slangele kiaura, tai ir pakeite nauja. Isvaziavo i trasa, dave apsuku normaliai ir turbina suluzo, asele neatlaike. Pasiule vienas 250 uz isemima/idejima, o ka su turbina daryt, restauruot, devetu ieskot? nes pasiule uz 1200restauruot, tai gan brangoka?? Ka patarsite, gal kas domejotes…
ateis pbx ir pagydys
naudota 800lt,pas 2.5d tokia pat turba…siaip pakeist nevisai uztenka,reikia traukt IC plovimui,isiurbimo kolikas pilnas tepalo buna,siuksles iskrapstyt po raznoso
dr, ka siulai, geriau naudota? skaiciau forume gali restauruot ir uz 900lt~, o jei restauruot, koki servisa rinktis?
restourot. tik nlb suprantu vieni sugeba restaurotis po 500 kiti po 800 o cia 1200 keista kazkaip
Taigi kažkas jau rašė, kad rafinuotas permoka už dalis
nu tai va, siandien nenoriu permoket, duokit zinot, kur 500 rubliu kainuoja su bent pusmecio garantija.
Rafi>va bbi zino ka daryt…maciau pries pusmeti pardavojo nuo anglo turbina,idet pries metus laiko nauja,su dokais ir tt 900lt prase…tokia paemus tai super…siaip vln 1.1klt keitimui pasiderejus…zodziu nei nezinau ka daryciausi
ŠEIP, nesu matęs gyvai rafinuoto, gal jo įvaizdis, kaip pasiturinčio verslinYko, tai ir kaina pakyla šiaip iš oro Toks principas suveikia turguje
Ar pas garažinius, dar priklausomai nuo mašinos
bebenciux, kazka tu cia sapaliuoji, nieko as nepermoku, moku rinkos kaina, o kiti moka pigiau nei rinkos kaina. gyvai retai kada tenka bendraut, dazniausiai telefonu. vadinas gal grybas per rageli atrodau, arba kaip tik prie fanieros
Nu tai čia tik šiaip spėjimas Deja šį kartą pro šalį
“Laba diena, cia dalyvis Rafinuotas is auto.banginiu”
nors jauciu numestu koki rubli iki 700lt,ideciau srotine…va kolega jau purtosi nuo restauruotu…2klt suleido…du sykius restauravo ir abu sykius nuejo nx…idejo srotine ,vaziuoja ir dainuoja…1.9tdi uztaisyta
jo, kur pbx? ai, esme butu tokia: parduot masina, nes akivaizdu, kad negali islaikyt
o restauruota jei nuejo, bent jau dave garantija, per garantija uzlinko? kazkaip girdejau, kad jei nori garantijos, reikia butinai isoperuot nkataliza, kitaip neduoda garantijos restauruotojai wilis, pbx normliai ir teisingai kalba, tik deja ne visiem suprantamai, arba pats ne taip isireiskia. Teisingas poziuris, numetei i servisa ir lai tvarko, tokie sudeliavimai kaip mano dabar, kur pigiau, kur geriau yra nesamone. surandi servisa kas viska padaro nuo a iki z, istraukia, isvalo, nusiuncia restauravimui, duoda garantija ir ideda atgal ir vsio. px kad kaina bus ne 1000+250, o 1300 + 400
500 penegu uz turbos restauravima? nu… ka zinau…
ka ten pakeis uz tiek?
Rafi>kazka vele,tipo ne turbinoje problema,kanalai uzsikimse ar kazkas panasaus. tiesa…pirko pries pora men pazistamas 525d su turbo shadenu,ispjove visus 4katalyzus,pridave i skupke=700lt IN turba suremontavo uz 1.1klt…juda kol kas be parkiu…siaip jo,rekomenduoja pjaut lauk KAT,nors yra visokiu nuomoniu tuo klausimu…bura sake …nereikia pjaut
rafi, sutinku, pats stengiuosi taip daryt, o ne zarnokus rankyti is po pakampiu, nes laikas irgi kainuoja, na nebent jau pensijoj sedet o kalbeti ir gydyti, kaip kam ka daryti, yra du skirtingi dalykai
neskaiciau visus diskusijos, bet 525d ir 530d man atrodo skiriasi turbos, dr pasitikslink