“Dyno” grafikas
komentaru gal
Tai kad viskas parašyta… na nebent tai kad 2 laipsniai degimo,“davė” 15 AG… P.s Žalia kreivė-sukimo momentas,raudona-galingumas Horizontali linija-sūkiai,vertikali…turbūt aišku
nu va aiskiau
Kaip atrodo
Geras . Mano mustangas turbut neduotu tiek. Nors gal panasiai… Beje, kiek pas jus kainuoja dyno tune?
O mustangas koks
sukio momentas nechujovas toks
kad ir galingumas toks jau neblogas aisku jau porsui niesti rankytes pridet viena kita asila
Būtinai…
bus idomu sulyginti
Pala pala tai cia kaip gaunasi??? Pora laipsniu degima pakoregyrino ir jau kumeliu priaugo tiek??? Nu nu? Du laipsniai → 15 AG? Na nebent is pradziu tu poros gradusu nepataikymas nedave gabalo kokso? Tada logiska.
Matyt taip ir buvo,nes signalas nuimamas nuo “škyvo” o daviklis turi galimybe slankioti išpjovose. rinkdamas pastačiau "iš akies,po to su stroboskopu nustačiau rekomenduojamą gamyklos.O ant stendo maždaug 2-3 laipsnius paankstinau.Buvau užankstines 5-kis,galingumas buvo 249AG bet sumažėjo sukimo momentas ir mątėsi iš kreivės kad trūksta benzino(liesas mišinys),tai palikau tokį kaip dabar…
Mano mustang’as - 2000 GT. Paziurek fotkes biski toliau.
Kokios cia masinos?
Maserati
hmmm… grazu…
Grazu, tik man labai nepatiko tas kritimas pradzioj…, del ko cia taip, kazkas ni to, nors kitavertus prie tokiu apsuku tai dzin, bet ar startuojant is vietos nera toj vietoj lago?
Galia matuojama 5-ta pavara,gazas-dugnas,todėl nenuostabu kad yra “duobė”,pasižiūrėk kokios apsukos. O gatvėj ,prie 1400aps. penktos niekas nejungia