DSL Takas gali neveikti pora dienų iš eilės, ir tai “normalu”!?
Tai va, ateinu vakar ryte į kontorą - nėra interneto.
Skambinu 1525, ir visokiais kitokiais telefonais - užimta ir užimta, gali laukti ant linijos nors pusvalandį.
Pagaliau atsiliepia. Sako - dabar net neregistruojame, nes gedimas masinis - žaibas trenkė ar pan.
Gerai, sakau, o vakar kas buvo? (Nuo šiandien - tai jau užvakar. Irgi pirma dienos pusė - be ryšio.)
- Jo, buvo kažkas vakar? O vakar gedimą registravote?
Ne, sakau, o tai ką, vakar būtumėtę užregistravę, jeigu šiandien sakote, kad neregistruojate iš viso?
Tada man paaiškina, kad sutartyse, pasirodo, taip parašyta - telekomas įsipareigoja garantuoti DSL paslaugos veikimą 93% viso laiko (per mėnesį, ar panašiai). Tipo 7% laiko rezervuoti visokiems gedimams.
Va tau ir “nuolatinis” interneto ryšys. Įdomu, ar kiti provideriai irgi taip daro?
ne