Galbut kam bus aktualu, daugiau liecia dyzelistus…
Sumasciau pasikeisti paskirstymo dirzelius, galvojau itempimo guoliu gal nekeisiu paziuresiu kokios jie bukles…ir…
…po remonto meistrai pasiule prisigerti kaip reikiant is laimes kad laiku sumasciau dirzeli pasikeisti…blin vienas guolis jau visai nesisuko, dirzelio isorine puse jau tiesiog slydo juo, isivaizduoju kokia trintis ir temperaturos buvo kai vazinejau, visi stebejosi kaip man dirzelis nenutruko…beje dirzelis buvo Dayco firmos jei ka, nors dabar Bosch isimeciau…isvada viena kad vokietis ar prancuzas per pirma dirzelio keitima guoliu beveik niekada nekeicia… ir jei pas jus rida nesiekia 200000km didele tikimybe kad jie bus dar gamykliniai…
jei kam idomu finansine puse:
Pagrindinis dirzelis: 66,- Bosch firmos emiau tiesiai is dileriu tai kur kas pigiau nes parduotuveje 80,-;
Kitas dirzelis ( kitoje variklio puseje) 40,- taip pat Bosch, parduotuveje neklausiau bet faktas kad brangiau…
Darbas: 120,-
Itempimo guoliai: vienas 150,- kitas 180,-
Sumoje 550,-…na bet nors dabar ramiai vaziuosiu tfu tfu tfu kad neprisikalbeciau…
Tai jau tikrai pasisekė
Jei būtų nutrūkęs tai tektų kapitalinį variklio remontą daryti , gal net ir variklio galvą keisti
Dėl Dayco dirželių , tai yra italų gaminys , jei neklystu gaminamas Pirelli gamykloje , jei klystu pataisykite
Tarp kitko Dayco pakuojama ir Bosho dėžutėse Gali būti jei vokiškas tai bus Contitech gamikloj gaminta , jei EEC tai bus Dayco
Pastarosiomis dienomis ir as suku sau galva,del to paskyrstimo dirzo,o visas galvos skausmas prasidejo po to kai draugelio Golfukui nutruko tas paskyrstimo dirzas.Tai va reikia ir man ant ziemos suskubt ir pasikeisti ta dirza,nes girdejau kad pas BMW jam nutrukus,pasekmes buna itin skaudzios
Zinok ne tik pas BMW skaudzios pasekmes…siaip man anksciau teko patirti ta malonuma net 2 kartus kai golfa GTD turejau todel dabar nusipirkus masina stengiuosi pagal galimybes iskarto keisti dirzeli ir jei reikia guolius taip kad nedelsk nes paskui gali ne tiek kainuoti…
Mda… Reikia ir man ta padaryti… Bet kazkaip neprisiverciu…
Ir aplamai reikia kazka daryti su varikliu. Po tarpines keitimo eina ar tai benzo ar tai ismetamos dujos is variklio y salona… Ypac kai ijungiu ventiliatoriuka. Ziema nusinuodysiu blt… Is siaip wisas kertes reiktu prafalyti ir filtrus pakeisti, nes kazko trauka sumazejo… Bet tai shaibu tam kiek reikia… Ir laiko nera…
O man buvo dar kadais uzklinijes itempimo guolis! Finale - 1200 lituku uz remonta (3 voztuvai kaip garmoshkes pasdare)… O sake kai dyzeliui trunka paskirstym dirzas, tai variklio remontas dazniausiai virsija autombilio savikaina. Tad esmi sveikiju. Gimei matyt arba su marskineliais arba p laiminga zvaigzde!!!
Savo Mitsubishi Galant 1.8 keiciau dirzelius.
Pirkau Dayco firmos, pardavejas garantavo ju kokybe, nes jais prekiauja jau 4 metai ir jokiu nusiskundimu nesulauke. Taip pat teko pakeisti 2 itempimo guolius (is viso yra 3 itempimo guoliai)
Keiciau vairo stiprintuvo, generatoriaius-pompos, ir balansini dirzeli.
Guoliai kainavo 190lt 2 vnt.
dirzeliai 95lt
darbas 115lt.
Viso 400lt
Tiems kas dar vazineja su nekeistais dirzelais patariu kuo greiciau pasikeiskit nes dirzeliu saskaita nesutaupysit.
Kazkaip su guoliais popigiaja prasisukai… vistik japonas
pritariu tavo rekomendacijoms… jei turi auto ir nezinau dirzelio bei guoliu bukles butina tai padaryti nedelsiant!..
Na, guoliai pirmiausiai isdyla, todel ima kiek klibeti (nuemus dirza nesunku pajusti), gerokai veliau ima cypti, o jau gerokai prisicype gali ir uzssikirsti arba isbyreti. Nezinau, koks dramblys turi zmogui ausis numinti, kad visa sita iskesti Zodziu, guolius galima keisti profilaktiskai, bet tai nera butina. Dirzo skundu tiktai neisgirsi