Dirbtinis intelektas


Dirbtinis intelektas

youtube.com/watch?v=_8nnhUCtcO8Šį kartą elektronika nepadėjo. Klausimas tik kur tų žmonių protas stotis prieš mašiną, kai pilnas jutubas panašių fail’ų. Neseniai mačiau, tik dabar greitai nerandu, kur testavo eilę mašinų ir gal tik viena sustojo nenumušus. Berods Subaru Outbackas naujas.

gal greitis per mazas buvo, kad veiktu Cha cha

Atsigavo Outback’as sprendžiant iš laikraščių, tik, kad varikliai siūlomi Lt rinkai apverktini žiūrinti į konkurentų siulomas alternatyvas.

LS, o tas Volvo tikrai turėjo sistemą, kuri pagelbėtų išvengti “susidūrimo” su žmogumi? Nekaltas

Mano dell turi intelekta,darbe 6ryto isijungia ir po 1-2sek issijungia Cha cha

dar vienas Cha cha butent, kad ten buvo tik stabdymas pries kitas auto.www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/selfparkin g-vol vo-plows-into-journalists-after-owner-neglects-to-pay-for-extra-featur e-that-stops-cars-crashing-into-people-10277203.html Labas

Siaip kruva testu kai Volvo padaro “fail”, nepasitikiu as jom Cha chaSu Passat (kol veike distronic) vienakart isbandziau sustojima mieste prie sviesoforo - sustojo. Bet siaip baisu buvo Cha cha Uzmiestyje su autopilotu naudojau nusistates didesni stabdymo atstuma - viskas veike. LS>taip, tik Outback sustojo pries isejusia kliuti.

Nu siaip psichologiskai yra sunku vaziuoti i kliuti, ir nespausti pedalo, kad sistema pati veiktu, jei palietei pedala, visa kontrole pereina vairuotojui, sostenoj dar bandant buvo, kad as susilaikiau, o paskui kazkokia motera nuverte tvora.

Gmc, aš po kažkurio savaitgalio ilgesnės kelionės su audine užsimiršau ir pirmadienį vos toyotos nesustūmiau į fūros užpakalį Baisus Galėtų visose dėti ACC (nu ir kad veiktų jis normaliai Cha cha) Idėja

A-1>kasko biznis Cha chaTom4s>Taip, jei naudoji kelias masinas ir ipranti prie tam tikru dalyku, tai rizikinga kai kitose to nera. Tas tiesa Taip

nereikalingas papildas botanikams prie automatines dezes i koplekta Cha cha

lietuvoj nereikalingas, autobane labai reikalingas dalykas kai vaziuojamas greitis 120-140 o masinu labai daug.

speeder>pavazinek ir paziuresim, ar nepatiks ŠypsenaRafinuotas>tikrai taip Taip bet puikiai veikia ir musu autostradose vazinejant 120-160

Bet to Subaru Eyesight’o tai pilnas youtubas, gerai reklama užsuko, net Collinsas testuoja. Cha cha

Prisipažinsiu, aš autopiloto iš vis nenaudoju. Anksčiau kartais naudodavau magistralėje, bet porą kartų patekau dėl to į pavojingas situacijas - kai iš pirmos eilės užkišo, reikėjo staigiai stabdyti, o koja kažkur ne ten kur visada. Pagalbinės sistemos gerai, jei jos įsijungia tik kritiniais atvejais ir padeda išvengt nelaimės. Bet jei dėl jų vairuotojas praranda dalį savo įgūdžių, tada nelabai gerai. Man įdomu būtų paskaityt, ką mokslininkai apie tai sako. Juk vairuojant formuojasi toks dalykas kaip refleksai ir vadinamoji muscle memory, tai daugelį judesių atliekam automatiškai, nes prieš tai juos kartojom tūkstančius kartų. O muscle memory ypač įsijungia kritinėse situacijose - pvz todėl kartais kas nors įvažiuoja į sieną streso būsenoje, nes spaudžia pedalą, bet ne tą. Tarkim aklos zonos perspėjimo lemputė. Jei ilgai su ja važinėji, susiformuoja įprotis rikiuotis jai nedegant, tačiau nepertikrinant veidrodėlyje ar nieko tikrai nėra. O jei ji perdegė, nesuveiks ir pan? Arba parkavimosi davikliai. Yra žmonių kurie persėdę į mašiną be jų, atsitrenkia, nes užsimiršta ir instinktyviai laukia signalo.

LS>visiska tiesa TaipDel parktroniku teko ir paciam patirt. Kliuti maciau, bet kadangi kai jau bus tikrai arti supypses tai po truputi vaziavau toliau. Finale be pasekmiu, bet su ismokta pamoka Cha cha

o pavaras dar mokat junginėt? Cha cha Ar kaip U,S&A gyventojai nežinosit ką spaust ? Cha cha

Pas mane akis VEIKĖ Šypsena

q - mane tas neramina dėl pavarų. Nes kažkurią dieną reikėjo draugės Saabą pervaryt iš vienos vietos į kitą - užvedinėjau nenuspaudęs sankabos. Gerai kad spėjo užgesti nedavažiavęs iki stulpelio Liūdnasšiaip turiu siekiamybę, kad kita auto vėl būtų su MT, tik kad labai jau retėja tos MT galimuose pasirinkimuose.