dakaro ralyje 1.9 TD 250aj

dakaro ralyje 1.9 TD 250aj

per rusus ziurejau dakara ir ten pasake, kad pas vokiete vaziuojancia VW variklis 1.9 turbo dizelis, bet arkliu 250ApakęsApakęsApakęs

ar esate ka nors panasaus mate?

nu taj jeigu jei jis aidamas i serija atiduoda 150ag… tai normalej paruostas nieko cia nuostabaus…

Butu parastas dyzel;is tajApakęsApakęs, bet Turbo dyzelis Tūsas ymanoma… O 2.0 turbo, galima ~300 ag ispaust, is dyzelio maziauŽliumbia
K

jei ruosiesi dragui, t.y. pravaziuoti 400-800m tai gal ir nieko tokio. bet dakarui manau istvermes reikia

del standarto 150 aj turi lyg ir 2.5TDI, 1.9TDI lyg ir maziau???

VW 1.9TDI yra keli variantai: 90, 110, 130 ir 150ag,
o 2.5TDI buna 150 ir 180ag

be to tas variklis tik ant dakaro ir padarytas, abejoju ar jis savo xodu gris namo…

Ir tai wolkswagen nera labai gerose vietseGirtas

gal del to kad tai ju debiutas?

per vokiecius kazka viena ausim girdejau, kad tipo patvarus ir ekonomiskas, bet ne toks dinamiskas kaip piriesininku.
O siaip Juta Kleinschmit pati kiektai dalyvavo auto kurime.

ir ne tik juta, o kaip pasirode ir lietuvis kox tai rankas prikises…

131 AG iš litro, normaliai Taip ir jaučiu dar biešanas sukimo momentas…

cai tikreusiai kazkas pagrazino arba ne taip nugirdo… bikoz
http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=1531 sako
kad jis teturi 218ag ir 390Nm, beje prie tarek’o limpa skaicius 250… t.y. tiek litru saliarkos telpa i jo bakus…

Oj galima žaisti su TD. Ir jie, traktoriukai, ištvermingi, blin. Ne tokie jautrūs slėgio didinimui, kaip benzai. Nors arklių paprastai turi mažiau, nei benzininiai, vienok biešanas sukimo momentas leidžia arklius kur kas efektyviau išnaudoti. Mano auto (čia tox keistas ir biški tupas variklio variantas, tai dabar bandom taisyti reikalus Šypsena ) yra 2.0 TDI 16v, turi 82 AJ ir tik 182 nm. Dauguma benz. variklių, turinčių 82 AJ turi iki 120nm sukimą, dėl to liaudis sako - nevalit. 182 n*m reikalus nerealiai pataiso, tik bėda, kaip juos išlaikyti iki redlino. Nes max nm prasideda nuo 1850 rpm ir laikosi iki 3500 maždaug, paskui nukrenta. Tai dabar ir yra mąstoma: juk yra analogiškas Astros variklis, turintis 100 aj ir 240nm. max nm nuo 1850 iki 4500 rpm. Skiriasi programa (galima perinstaliuoti), lyg tai šiek tiek didesnė turbina, interkooleris stovi (kurio pas mane kažkodėl nėra) ir galingesnė sankaba. Na, po perdarymų (jie nebrangūs, apie 15lt/aj), nekeičiant turbinos turėčiau apie 92-97aj ir 200-220nm. Žinoma, čia kalbina mane, kad čipą promosporte įsidėčiau, tai tada visai žvėris gautųsi, bet čipas tai 2500 lt. Nustebęs

Interesting…Taip Jei ka nors pasidarysi gauni po to avtokashalotams papasakoti apie įspudžius. We are waaaaiiting…Drovus

Teisingai, Taroko variklis turi 218 AG.
Orion - čipų yra ir pigiau, 1500 ribose.