Dakaro ralis 2004

Dakaro ralis 2004

Iki 50 zinutes rasoma apie 2003 metu Dakaro rali.
Nuo 50 ir toliau - apie 2004 metu rali

Kaip zinot, prasidejo Dakaro ralis. Siemet jame uzsiregistravo 184 motociklininkai. Jie suskirstyti i tris klases:

  1. Production (turi buti serijinis enduro baikas, serija - ne mazesne kaip 200 vienetu),
  2. Super Production (baikas, perdirbtas is serijinio enduro),
  3. Experimental (ATV arba quadai ir mocai su priekaba).

Pirmoji klase (PRO) skirstoma i pogrupius pagal kubatura:
1.1 - 0 iki 250 cm3
1.2 - 251 iki 400 cm3
1.3 - virs 400 cm3
1.4 - dvieju cilindru.

Antroji klase (SP):
2.1 - 0 iki 250 cm3
2.2 - nuo 251 iki 400 cm3
2.3 - virs 400 cm3
2.4 - dvieju cilindru iki 900 cm3
2.5 - dvieju cilindru virs 900 cm3

I visas tris klases uzsiregistravo 184 sportininkai. Skaiciavau tik motociklus (PRO+SP). Statistika va tokia:
89 - KTM;
32 - Honda;
6 - Yamaha;
5 - BMW;
2 - Suzuki
1 - Kawasaki, 1 - Alfer, 1 - Touratech.
10 dalyviu motociklu markiu suzinot nepavyko.

Dalyviai pagal klases:
PRO - 115 dalyviu,
SP - 32,
EXP - 15.
Dar vienas dalyvis klases nepareiske Šypsena

Taigi, nors registravosi 184 dalyviai, tik 163 is ju duomenys yra oficialiam varzybu saite http://www.dakar.com Gaila, nepavyko rasti naujesniu nei gruodzio 10d. duomenu.

Hmm, idomu Gerai
Nezinojau kad yra tokia superproduction klase. O tai pavyzdziui KTM 950 Rally kokiai klasei priklauso? Ir gal zinai kiek tokiu KTM’u dalyvauja?
Niam niam

Mocais iki 250ccm vaziuoja 2 dalyviai,
iki 400 ccm - 9 dalyviai,
like arba nenurode kubaturos arba vaziuoja virs 400 ccm baikais.

Vistik susizavejima kelia tie, kurie isdryso i dykuma leistis mazos kubaturos motocikliukais!

bet jie ten tuose smelynuose ir griuvineja nu nx maciau su vienu pokalbi karoce nusikales vopse sako pavaziuoju 5 km griuniu vel pavaziuoju vel griuniu sako nebeturiu jiegu jau keltis pavaziavo ir vel griuvo

Kiek matau mano ekselinej lentelej, KTM 950 dalyvauja keturi ir jie priklauso SP klasei. Reiskia smarkiai perdirbti turetu but.
Siaip jau pagrindine mase - 660ccm KTMai.
Bet yra 21 nenurodyto modelio KTM’as. Duomenys kiek senoki, o naujesniu neradau.

Mano tevas 93 ir 94 metais dirbo dakaro ralyje mitsubishi komandoje, tai sake kad automobilistams tai dar kuda nishlo, bet motociklininkams tai visiska skylėe. I finisa atvaro su tamsa, negyvi krinta su aprangom, pamiega pora valandu ir vel ant moco. Pavargęs Nerealios istvermes reikia tureti jofana…
Acimenu kaip praeitais metais pasiklydes Roma supanikavo ir krito isterijos apimtas. Nerealu…
O dabar per Libijos dykuma tai isvis turetu buti Ignoruoju

Beje, motociklai privalo turti degalu 350km keliui, o iskaitant rekomenduojama 10% rezerva, gaunasi benzo kazkur 380-400km kelio. Zodziu, 25 litru bako pas KTM 950 turetu uztekt, jei protingai vaziuojant.
Beje, pernai daug kas nebaige kai kuriu etapu butent del nepakankamo kuro kiekio.

Bet vistiek vyriokai šaunuoliai - su motu BaisuBaisuBaisu
su mašinom važiuoja sako - sunku ir t.t. o jie iš viso PavargęsPavargęsPavargęsNežinau
vienu žodžiu kad visi gyvi sveiki pabaigtu lenktynes AlusAlusAlus

Pas dakarinius KTM’us yra papildomi bakai sonuose gale. Tai ten apie 55 litrus berods gaunasi

Pats ilgiausias etapas bus priespaskutinis - virs 800km. Is ju iskaitinis greicio ruozas - 365km. Va cia tai reikes istvermes. Visi bus nusikale per tas 2+ savaites…

Idomu, kaip traktuojami papildomi bakai? Kaip PRO ar SP klase?
Ar tik nebus kuras pagrindine probleme, del ko daugiausiai dalyviu vaziuoja 660cm3 KTMais?

JOOOO, ten vyrai tai zverys, tokius kruvius pakelt visas lenktynes Kietas
bet nejaugi jie su savim kai Vee sako 55l gabenasi Baisu tox svoris Pavargęs o dar tie motai virs 900cc sveria isvis, kad juos pakelt nugriuvus vos eina PavargęsPavargęsPavargęs maciau kai jie keldavo, atremia baika y nugara ir stumia, nes paprastai xren pakelsi, o dar tie 55l degalu tai isvis ZOPA Ignoruoju

Nu jo, radau specifikacija:

2003 950 Rally

Bore x Stroke (mm) 100 x 60
Transmission 6-speed
Displacement (cc) 942
Fuel 95 ROZ
Liquid cooling
Clutch: wet multi-plate clutch, hydraulically operated
Performance 102 HP / 8000 rpm
Torque 97 Nm / 6000 rpm
Engine Type 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
Tire front/rear 90/90-21" ; 140/90-18" Michelin Desert
Ground clearance (unloaded) 343 mm
Seat height (unloaded) 995 mm
Steering head angle 26.6°
Fuel capacity approx. 58 liters
Weight (dry) approx. 189 kg

Serijinis modelis vadinasi KTM 950 Adventure ir jis aisku neturi tu papildomu baku. Tūsas

Jo o kur dar visi GP’s ai ,apranga ,racija ir t.t.
čia jau tikrai Baisu
bet vistiek važiuoja …
O šiaip kas veža jų atsargines dalis ?

Seip kiekviena rimtesne komanda samdosi lektuva, kuris nuskraidina visa manta ir aptarnaujanti personala i kiekvieno etapo finisa. Kol chebra pasiekia finisa, ten jau ju laukia visi mechanikai ir tt.
Nezinau kaip pavieniai lenktynininkai, bet manau kad jie koperuojasi Apkabinimas ir bendrai samdosi transporterius

Siaip atkelti moca >200kg nuo zemes yra problema. Esu keles emka (apie 220kg), tai veikt yra ka Šypsena O internete maciau, kaip chebra GoldWingus kilnoja!

Siuo metu pirmas yra Richard Sainct su KTM 660.
Jo puslapyj radau tokius techninius duomenis. Nors cia ir prancuziskai, bet techniniai terminai turetu but suprantami:

Cylindrée 653,7 cc
Puissance env. 65 PS
Alésage/course 102 x 80 mm
Carburant Super min. 95 RON
Carburateur Keihin FCR 41
Arrivée d’essence Pompe à dépression Mikuni
Piston Forgé en métal léger
Huile Moteur Shell Advance Ultra 4
Transmission 5 vitesses à commande par griffes
Moteur 1Cylindre, 4-temps, 4 valves, Auto Décomp.
Refroidissement Par liquide avec surface de refr. Agrandie
Embrayage Embr. Multidisques renforcé à bain d’huile / actionné hydr.
Allumage DC-CDI Kokusan sans contact
Compression 11,8 : 1

Châssis
Cadre Acier en chrome-molybdène
Boucle arrière de cadre Acier en chromo-molybdène / aluminium
Guidon Magura avec protège-mains et pare-vent
Fourche WP-USD 48 mm
Débattement avant/arrière 280 / 320 mm
Frein avant Frein à disque 300 mm Brembo
Frein arrière Frein à disque 220 mm Brembo
Jantes avant/arrière 1.6 x 21 " Excel / 2.5 x 18" Excel
Pneus avant/arrière 90/90 - 21" / 140/90 - 18"
Echappement Double avec 2 silencieux
Transmission secondaire 16:45
Garde-boue avant Fixation basse, laminé à la main
Habillage frontière En trois parties, laminé à la main
Batterie 12 V, sans entretien
Réservoir d’eau Intégré dans la protection moteur 2,5 l
Capacité réservoirs av. / arr. env. 24 l / env. 24 l
Empattement 1510 +/- 10 mm
Garde au sol (sans charge) ca. 320 mm
Poids à sec env. 158 kg

ten tikrai galingiausias motas ne iseitis! reik viska susiderint, pirmiausia pilotas turi pritapti prie moto Taip
kas is to kad kox pyplis pasiimt KTM 950, nugrius ir nepakels, fsio gonkes baigtos Žliumbia