Conjoint analize (+softas)
Gal kas turit kokios medziagos (geriau butu LT kalba, nes nebelabai turiu laiko versti is anglu) apie conjoint analize (ACA, CBC ir pan). galeciau atsidekodamas atsiusti keleta straipsniu anglu kalboje…
taip pat gal netycia turit kokio softo (spss netinka) conjoint analizei nuo iki atikti? abejoju kad tures, nu bet viltis…
dekingas is anksto.
Sveikas,
Jei nori pazaisti su pacia programele, tai gali pasiziuret <A HREF=“http://fc.vdu.lt/~ [email protected] /Kainodaros%20teorijos.htm” TARGET="_blank"> http://fc.vdu.lt/~ [email protected] /Kainodaros%20teorijos.htm ,lenteleje, eik i PROGRAMA IR VARTOJIMO INSTRUKCIJA , bet cia yra tik pati programele (demo versija) ir tutorial anglu kalba. Demo apribojimai:
Maximum number of attributes: 6
Maximum number of levels per attribute: 4
Maximum number of existing product profiles: 8
Maximum number of new product concepts
that can be evaluated: 5,000
Daugiau nieko nezinau,
Blemba linkas blogai uzsurase.
Sujunk zemiau esancias eilutes i viena, nes kazkaip normaliai neuzsiraso
http://fc.vdu.lt/~
[email protected]
/Kainodaros%20teorijos.htm
Partneris: dekui uz pastangas, sita programa turiu, tik mane tie educational versijos apribojimai ziauriai varzo ((
kas yra conjoint analize?
paprastai sakant matematine psichologija nzn ar paaiskejo… dekompozicinis modelis, kai produktas suskaidomas i eile pozhymiu, kiekvienas pozymis turi keleta lygiu. kiekvienas vartotojas skirtingai vertina skirtingus pozymius bei ju lygius. isvedami svoriai, sudaromos produkto konfiguracijos, kurias galima lyginti su konkurentu produktais, prognozuoti rinkos dalis ir pan. nzn ar ka supratai, zodziu dalykas naudingas segmentuojant rinka, kuriant nauja produkta ar modifikuojant senaji, suzinant kas svarbiausia vartotojui, prognozuojant rinkos dali.
Daugmaz supratau. Aciu.
Tos analizes naudingumas turbut tiesiogiai proporcingas, surinktu duomenu tikslumui.