Siaip sis agregatas neblogas,BET turi savo minusu.Vienas is didziausiu minusu detaliu trukumas,kadangi sis modelis nera jau toks daznas.Is priekines pakabos galima sakyti kad netinka beveik jokia detale nuo paprasto E30.Netgi jo variklio karteris yra spec. formos.Kai mano draugelis pazere toki ant daliu,tai detales ispirko is jo akimirksniu!
Dar vienas dalykas didesnes kuro sanaudos nei paprasto.
Yra dar vienas dalykas-jis iki 100km/h isibegeja leciau nei paprastas 325i.
Taigi manau kad 325iX teikiamus malonumus galima pajusti tik slidziuose keliuose arba purvynuose
O siaip tai toks modelis pagal atsilepimus nelabai turi paklausa
tu apie 325iX ar 525iX (ups pagal metus 325)? treciuku kiekis daug didesnis, penktukai tik nuo 92 iki 96. priekis visai kitoks, bet siaip didesniu problemu neturetu but. pasitikrink tik del amortiku, nes jei kiti neveza - krastoj kainuos konkreciai, visos kitos dalys nieko kosmisko. kuro sanaudos nedaug didesnes, greicio skirtumas apie 0.1s, o stabilumas nerealus ir ypac ziema (kuri pas mus ilga ir keliu valyti nieks neskuba)
Na kas liecia kuro ir dinamikos klausimus,parasysiu konkreciai pagal service manual:
325i/KAT
Vaziuojant ant 90km/h-7.2L
120km/h-9.0L
Isibegejimas iki 100km/h-8.3s
325iX/KAT
Vaziuojant ant 90km/h-7.8L
120km/h-9.8L
isibegejimas iki 100km/h-9.2s