Benzinines auto lietuvoje
Kas verda toj sriuboj, ar yra lietuvoj benzininiu auto paklausa, ar visiskai isnyko? Imanoma benzina parduot? Aisku nekalbu apie tuos monstrus 3.0 ir daugiau ir apie exkliuzyvus…
Viskas įmanoma
del volvo 2l turbo tikrai daug skambino, neseniai fokusa 1.6l pardaviau ir dar carisma stovi 1.8, manau irgi nupirks . paminejau aisku benzus
imanoma ir ant *pimp…*o i vokietija nujot. Bet ant kiek sudetinga ir kokia paklausa.
mano Subaru tai nieks nepirko Nors ir norėjau daugokai
dbr daug kas jama benza tam kad dujas instaliuot iskart . pats turbut taip ir daryciau jei reiktu masinos.
bbz kotiem zmonem is tikro reikia…perka kaip uzplaukia
Bet kai paskaiciuoji, jei perki auto uz tarkim vidutiniskai statistiskai imant apie 15 000, dar dujas deti padorias apie 3500, ziurek dar tas anas, jau dyzeline auto iseina… juk nereik pamirst kad i ta dujine auto ziema benzina pilsi tolka pesnia… o del ko cia uzklausiau, tai keli draugai benzinines pardavineja,visiskai jokio susidomejimo… sese irgi mersiuka a klases uz pakankamai padoria kaina rinkoje stumdo, nes turi darbine auto, tai irgi jokiu susidomejimu, nebent siulo juokingas kainas…
dyzeliai
kartais pavartau skelbimus, tai pvz SAAB 9-5 be duju 6500-7000 lt lavoneliai, su dujomis tokie pat lavonai jau nuo 10000 lt prasideda
dujos padorios 2000-2500 lt.
pats pasakei viska i savo klausima, perki benza, dedi dujas, sumoki uz dujas dar tiek kiek pasiimtum dyzeline auto ir vaziuotum sau pamirses visokius bezdalus. dujos plius dar zapaskes isiminek arba balionus statyk, aisku dar kaip visada su jom po kiek laiko kazkas susiknisa, pasiimi dyzeliuka ir vazineji, tuo labiau salerka pigiau gauni, uzsipyli baka 80litru po 2.90 ir vazineju menesi jai ne daugiau o su dujom jeigu zapaskes vietoj balionas pilsi duju kas 300km, zapaske voliosis belekur, kad ir balionas bagaznike jau sunkiau kanors daugiau idesi
benzo isvis privalumu nematau tik tiek nebent kad tyliai dirba motorai
daznai is olandu, prancuzu ateina su koltec-necam ar viale duju irangomis o ju nauju irangos apie 6000-7000 lt kainuoja
pas mus pigios masinos sukasi, su jom zymiai paprasciau . dauk ka duoda fotkes, skelbimo tekstas ir tt ir tt.
TDI, bet kiek turiu pazystamu, tai visi yra tureja su dyzeliais, jiem budingu bedu. Tikrai dauguma yra restaurave turba, ir keite siurbli… Tas irgi kazkiek atbaido…
benzai gerai kad isvis negendantis, su dujom pakeicia 20komplektu zvakiu, zvaklaidziu, reduktorius visokius, skriejikus, purkstukus lenkiskus… benzai negendantis negendantys motorai
nesakau kad i tuos lepius ipilus pigesnio dyzelio nelinksta siurbliai visokie ir kuro sistemos, pilant ir kolonelej vistiek paskaiciuok kiek kartu pigiau vaziuoji
arba pazystami tavo vapse beleka su tom masinom daro, man labiau atrodo visi nori pasiimti kuo geresne ir kuo pigiau, poto ir keicia siurblius ir turbas ir dar viska damustas nusipirke
sau dabar ziurineju a4 nuo 99metu feisliftinta universala su senu geru 81kw TDI motoru dar laysa isidesiu ir pusiu visus, bent jau man labai grazi masina, ir salerka belekokia pilti galima, ir nesipizdavojanti su siurbliais ir turbom
isisiepes lakstysiu
tik pas jas su vaziuokle bedos, apie ta naujesne a4 nieko nesu girdejas, kazi kaip ten varikliai…
jo bl salerka, draugui ant a625tdi qvatro nx px pries 3menesius nusprogo elektrine siurblio dalis, daba mecanine nx keikia kibira o kas ant benzu zvakes kas 40kkm pakeisi ant salerkos ne reciau manau… siais laikais jokiu laidu, bigunoku ir t.t. nebera… jei purkstukas lenkiskas 30kkm rem komplektas ~10lt