benzingeitas
Ką gi, panašu tai jau nebe dyzelgeitas. The latest issue for Volkswagen affects another 800,000 vehicles, and this time its for irregularities in CO2 emissions certifications. VW estimates this issue could cost the company $2.2 billion to fix. It affects some 2012 and later VW, Audi, Seat, and Skoda models with the company’s 1.4-, 1.6-, and 2.0-liter diesel engines, as well as the 1.4-liter ACT gasoline engine. The issue mainly affects vehicles sold in Europe. Beje, VAGui reikia rūpintis komunikacija, čia kur buvo paskelbta kad 3.0tdi irgi turėjo apgaulingą programą. Iš pradžių VAGas viską pradėjo neigti. Bet kažkodėl sustabdė Porche dyzelių pardavimus USA…
nx cia tas visas pzdiozas? pasakytu ten kazkoks dede tiesiai sviesiai,kad jus vag mums nx kaip tavuko kontrabanda siknoje,tie nuimtu gaza,paverktu kamputyje ir viskas…o dabar kazkokie vemalai ir kakalai
Matai, dabar jau kelio VAGui nėra - palaipsniui viską pripažinti, susimokėti baudas, sutaisyti mašinas ir (jei nebankruotuos pakeliui), pradėti viską iš naujo. Bet kadangi tai buvo gigantiška įmonė, decentralizuota, todėl jie patys nežino kur ir ką dar padarė nelegalaliai. Todėl ir bus čia dar kurį laiką, kad jie vėl ką nors suras, paskelbs, vėl kris akcijos ir tt. Šiaip įdomu kaip tai palies jų pardavimus 1-2 metų perspektyvoje. Nes logiškai mąstant, jie gi bandys taupyti, siekdami išvengt bankroto. Ok jei taupys ant karvių odos sėdynių. Bet ar tikrai tik ant to?
kortu namelis
klausimas kaip jie tik tiek pelno uzdirbo, jei tokias varkes dare? Ir siaip tokias makles darydami, turejo paskaiciuoti kas bus, jei bus… kiek nuo pradinio dabar akcijos krito? kokius 70proc?
icara aplas isleis ir isnyks kaip nokija
Raf - kas tas “pradinis”? Vag kaipo tokio junginio pradine akcijos kaina buvo 40. Dabar ji yra 101. Auksciausias taskas 253 2015.04.10 Kas bus jeigu bus - cia gi zmoniu verslas ne robotu. Zmones neskaiciuoja toli i ateiti. Jei skaiciuotu - niekas nerukytu.
Px banga vistiek vidurki pagal borta matuoja
Man dar tokia mintis - ar tai kd VAGas nelabai investavo i zaliasias technologijas negali but susije, kad ju vienas didziausiu akcininku - Kataras?
labai panasu…
vieni abgaudineja ismetamosiomis dujomis, kiti rodomais kilometrais kaip Honda, hyonday kia su kuro sanaudom ir taip toliau, dabar prilipo prie VAG del atidaryto varikliu fabriko rusijoj, tai geruoju nesibaigs
Palyginus su kitom Vokietijos investicijom į Rusiją, tas 250m EUR fabrikas - lašas jūroje. Nebent ten tankų variklius gamins Fordas beje irgi atidarė fabriką.
Laiku Passat pardaviau O jei rimtai, tai nejuokinga. Jei taip ziuret logiskai, tai darant toki reikala reikejo isivertinti visa rizika ir galima jos masta. Kitas klausimas - ar tikrai taip dare tik VW?
nebankrutavo toyota ir vagas nebankrutuos
Bankrotas būtų gana logiškas ir protingas sprendimas. Atkristų privačių klientų teisminės bylos dėl ‘apgavystės’. Liktų tik valstybių baudos. GMas po bankroto reorganizavosi puikiai.
Kad GM buvo restrukturizavimas? o tai ne tas pats, kas bankrotas