barskalas skambalas
teisibe?
kad ten nera kam barsket
teisybe
kam šitą gaidį čia įdėjai
kazkada norejau tokio 1,6VTi bet realiai butu uzteke ir ESi.
pasakyki 3 + ir 3 - sito barskalo
150ag vaziuoja belenkaip,jauciu mazai mieste kas ka nors pasiulytu
robis > tas inkilas ben funkcionalus kokiam slalome/ mini ziede, o tavo ant zemes nukrites su.dai funcionalus mazap!impiam ir nigeriam
torko labai mazai jos turi bet is esmes eina gerai, plius svoris ziauriai mazas kazkas ten ~950kg visokius 100nx puscia drasiai
kkk1> VTi svoris kazkas apie ~1100Kg standarto.
kkk1 tu tikras lochavozas jei nesupranti ironijos O be to dar ir aklas, kaip jau pastebėjome tą anksčiau
kiek turi torko,kokius 150nm vistiek turi,ar ne? siaip laikai ant 3rpm sukiu ribos ir ramuma,teko sedeti tokiam tik lyg su 160ag,tai stojo salia kalibra 2litre doch…labai lengvai suryjo,aisku svorio kategorijos kitos,bet vis tiek maniau bent kiek spardysis
ir Tėvukas prašau baik šnekėti nesąmones- VTi CRX buvo tik DelSol’iai. O ESi buvo kivikai 5gen.
3 minusai: maza nesaugi puna 3 pliusai valit lengva beprocio masina
Robis > ir ka man dabar daryti, kad tau neitinku? Tevukas > nu siaip ivt tai tikrai nesvere tonos
trulikas>kad puna gali isbraukti,nes sitas aspektas aktualus tik runkeliams,o vakarieciai jau senokai pamirso tuos cvekus,o kas nepamirso,tai turi naujus kebulus
robi as nesu hondu fanas tai nezinau kokios ten modifikacijos, tiesiog atidariau autos.lt ir paziurejau duomenis kazkada norejau CRX kaip suprantu mk2.5 vadinamas dohc vtec
ir man pohuj ka jus manot ar snekat. nekenciu bulku ir kiviku
doktors- olandijoje juos kaip tik labai mėgsta ir nepamiršę. Ir kitose šalyse 4gen. iVT/ CRX iVT labai vertinami
isgeriau alu, o bokale liko medus ir citrina. ka su jom daryt?