autoparkas
žodž, reikalai tokie, nors limitas ir padidėjo iki ~45t, bet co2 liko tas pats 130, taigi to ko noriu, neišeina paimt, o to ko nenoriu (B8 190 ag dyzelis vienaratis ar Superbas vienaratis) - nenoriu. Taigi pratęsiau Superbo veiklos nuomą dar metais. Gal po metų koks įdomesnis hibridas išeis or smth. O va Saabą reikės keisti, nes vis tas tai anas sugenda. Reiks pagalvot ar vietoj jo imti kažką, ką galėčiau savaitgaliais padrožti ir tiktų draugei vaikus vežiot, ar tiesiog šeimyninį auto ir tiek.
ar cia gyvenimas? jei norus riboja visokie co2 ir pan., nu nx realiai
Tai tokie cia ir norai. Jei tikrai butu rimti norai - senai vietoj Saabo butu rs500 ar sti ar evoX.
ką manai apie RAV gibridą?
Ziurejau. Idomus variantas, bet ne mano skoniui. Man kazkaip norisi sedet arti asfalto Ir bagazine jo nekazka. Plius dar tas eCVT…
ir gaila būt iš 45kE limito panaudot tik du trečdalius
F30?
Kaip gerai, kad man tu dalyku nelimituoja sekanti auto bus idomesne Beje, kuo passac neitinka?
Tomai, ne tai kad B8 neitinka. Tiesiog pliusu prie dabartines skodos nera esminiu, o minusas (man asmeniskai) esminis yra - AWD. F30 mano poreikiam per mazas. Kipsai, co2
F30 permazas, 3gt pabandyk
3GT man per daug modernus menas Ir siaip bagazine per maza. Ir siaip as dar metus nieko ne sirinksiu
man pasato sedano bagažinės per akis turiu du mažus vaikus, tai žinau ką reiškia reikia vežtis daug, bet kai nėra tos vietos perdau tai tiesiog atmeti ko tikrai nereikia ir tiek
Tai is esmes dzin man ta bagazine, gi galima Thule uzsidet. Man reikejo arkliu ir awd arba vieno is ju. Taigi likau prie awd (pasato su 150 ag dyzeliu ir awd kazkaip nepanorau).
AWD
3gt gal ir ne superb lygio bagazine, bet ten vietos tikrai uztekt turetu.
Et, kad man jusu problemos… P.s. Passatas alltrackas (oranzinis) netinka?
cia ne autoparkas, cia zooparkas
A-1 nu matai alltrackas <130 turi tik 150 ag dyzeli. Jis dar letesnis uz skoda. Tai kokia prasme?