Audi CVT


Audi CVT

Prasivazinejau su A4 2.0t su cvt deze, pats nezinojau, kad su tokia nupirkau, kol netycia ant mechanines perjungias i 7 ijungiau, pameginau dar ziuriu ir i 8 jungia Šypsena siaip net nesupratau iki tol, kai dugnais grezi vistiek pavaras meto kaip normalus automatas, o pvz subaru va kaip varo:youtube.com/watch?v=sZNHBtVAAMgpaspaudi dugna apsukas laiko ir vsio varai kol nebaisu Šypsena apsukos patiko ir pats vaziavimas audi, cia pliusas ar minusas tokia deze?

Japoniskoj minusas vokiskoj pliusas

sklandziau vaziuoja, variklis visalaik reikiamam diapozone sukas, mazai vietos pati deze uzima, bet resursas mazesnis uz paprasta AT… bet man vien del baubimo kaip siurblio nepatinka, jauties kaip keleivis masinoj, uzsisuka variklis iki belenkiek ir varo be sustojimo

Resuras mazesnis,tai kas 50kkm reikes remontuot? Cha cha

Pas audine butent to ir nera, ji uzsisuka, bet vistiek daro imitacija, kad saudo pavaras, nors realiai galetu laikyti apsukas lygiai Nekaltas resursas kaip ir neidomu, nes atlaike kol as ja bandziau ir sekmingai vokieciams issiusta, tik siaip idomu pasidare paciam ar cia gerai ta deze tokia, nes pirma tokia buvo.

Ant 2.0tdi tokios, darbas man jos nesuprantamas. Jei ramiai vaziuoji viskas ok, bet jei staigiau kur tai Blogai Gal trukumas galios.

honda kai tik pradejo montuot, tai dafiga ju saibom ejo garantiniu laikotarpiu. dabar jau kai i masiskai deda, tai pakilo patikimumas. ta pavaru imitacija specialiai daro, kad nebutu pojucio kad su vienu begiu vazineji Cha chaaertas, pavazinet gal ilgiau reikejo, butu prisitaikius. as tevu toyota kai paimu, tai man ji ir nesuprantamai veikia, kai gazuoji… todel dazniausiai ‘sport’ rezimo imitacija naudoju Cha cha

sukurta kad sugestu Gerai

vyriausias kelintu metu cia audiuxa?

2012